پخش فیلم‌هایی با موضوع نقاشی و مرور آثار یک بازیگر

شبکه نمایش برای هفته آخر مهرماه، در بخش «موضوع منتخب هفته» به فیلم‌هایی با مضمون هنر نقاشی و در بخش «صحنه‌گران» به مرور آثار ریچل وایس، بازیگر سینما و تئاتر می‌پردازد. همچنین فیلم سینمایی «کریپتو» در بخش «فیلم‌های جذاب» راهی آنتن می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فیلم های ایرانی«آسمان هشتم»، «بابای اجباری»، «یه آسمون آبی سقف»، «لحظه صید»، «حباب»، «اخراجی ها ۲» و «زاپاس» از روز شنبه (۲۶ مهرماه) تا دوم آبان، ساعت ۱۳ راهی آنتن می شوند.

بخش «موضوع منتخب هفته» نیز که قرار است به فیلم هایی با مضمون هنر نقاشی بپردازد، در این همین تاریخ و در ساعت ۱۹ به ترتیب فیلم های «نقشی از آتش»، «آقای ترنر»، «کمال الملک»، «ارزیابی همه چیز کیو»، «چشم درشت»، «مستر بین» و «شور زندگی» را پخش می کند.

همچنین در بخش «صحنه گران»، فیلم های ریچل وایس،بازیگر سینما و تئاتر که جوایز اسکار، گلدن گلوب، انجمن بازیگری و جایزه بفتای را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است، مرور می شود. بر این اساس فیلم های «صفحه هشت»، «اُز بزرگ»، «واکنش زنجیره ای»، «هیئت منصفه فراری»، «تنها میان امواج»، «مومیایی» و «بازگشت مومیایی» راهی آنتن می شوند.

در بخش «فیلم های جذاب» نیز به ترتیب فیلم های «دامبو»، «غول بزرگ»، «کونگ فو یوگا»، «اصلاح داستان زندگی»، «کریپتو»، «دزدان دریایی کارائیب۲» و «نیکسون» پخش می شوند.

همچنین فیلم سینمایی کریپتو، محصول ۲۰۱۹ و به کارگردانی جان استالبرگ برای نخستین بار چهارشنبه (۳۰مهر ماه) ساعت ۲۳ از این شبکه پخش می شود. این فیلم درباره یک بازرس درستکار در وال استریت است که در حین تحقیق در رابطه با بانک مورد اعتماد شهر، متوجه حضور شبکه‌ای از فعالیت‌های مالی غیرقانونی می‌شود و در ادامه می فهمد که رئیس شرکت خود او نیز در این شبکه حضور فعال دارد که در زمینه پولشویی و کلاهبرداری مالی از طریق "بیت کوین" فعالیت می کند و ...

در بخش «فیلم های کلاسیک» نیز «حفره»، «پاپیون»، «یوجیمبو»، «دوازده صندلی»، «آپاراجینو»، «خرابکاری» و «جووالاچی» برای پخش در ساعت 1 بامداد در نظر گرفته شده اند.

دیدگاه تان را بنویسید