جدول پخش فیلم های شبکه نمایش در هفته آینده/ «لئون حرفه‌ای» در تلویزیون ببینید

در آخرین هفته تابستان ۱۳۹۹، شبکه نمایش فیلم‌های خاطره‌انگیز و مرور آثار بازیگر «لئون حرفه‌ای» را درنظر گرفته که از شنبه ۲۲ تا جمعه ۲۸ شهریور روی آنتن خواهند رفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، شبکه نمایشِ تلویزیون در آخرین هفته تابستان در بخش ژانر منتخب فیلم‌های خاطره‌انگیزی را تدارک دیده که همراه با مرور آثار فیلم‌هایی با بازی ژان رنو روی آنتن می‌رود.

تابستانه نمایش

در باکس ویژه تابستانی این شبکه از شنبه ۲۲  تاجمعه ۲۸ شهریور، به ترتیب فیلم‌های «دریل بیت تیلور»، «تا پای جان»، «نجات در کرنتن»، «هیاهوی بچه»، «رانندگی برای خانم دیزی»، بازی کلمات و جویندگان گنج در ساعت ۱۵ پخش می‌شود.

ژانر منتخب هفته

شبکه نمایش این هفته در بخش ژانر منتخب هفته از شنبه تا جمعه به پخش فیلم‌های خاطره‌انگیز می‌پردازد. علاقه‌مندان می‌توانند در ساعت ۱۹ به تماشای فیلم‌های «قانون»، «عقاب‌ها»، «کمیسر متهم می‌کند»، «پرنده اسکاتلندی»، «سرب»، «پس گروهان هفتم چی شد؟» و «عشق پر دردسر» بنشینند.

صحنه‌گران

آثار ژان رنو از شنبه تا جمعه ساعت ۲۱ در شبکه نمایش با پخش فیلم‌های زیر مرور می‌شود

«به خاطر روزانا»، «برادران باد»، «۲۲ گلوله»، «میراث خون سرد»، «رونین»، «ساکت شو» و فیلم سینمایی «لئون»، مهمترین فیلم این بازیگر که سبب شد تا در میان مخاطبان سینما مطرح شود که روز جمعه ۲۸ شهریور از این شبکه پخش می‌شود.

جذاب‌های شبکه نمایش

با فیلم‌های جذاب شبکه نمایش در آخرین روزهای تابستان با فیلم‌های «چهره خوان»، «من هنوز آلیس هستم»، «انجمن حمایت»، «تاکسی ۱»، «منبع رمز»، «زمین سرگردان» و «دره روشنایی» از شنبه تا جمعه ساعت ۲۳ همراه باشید.

کلاسیک هفته

فیلم‌های کلاسیک این هفته شبکه نمایش از شنبه تا جمعه ساعت ۱ بامداد به ترتیب فیلم‌های «چشمان بدون چهره»، «اولیور تویست»، «قوش»، «آندولن»، «میستی»، «توطئه خانوادگی» و این گروه خشن‌اند.

دیدگاه تان را بنویسید