موج جدید ژاپنی در رئال؛ پدیده جدید 16ساله

تاکوهیرو ناکای، اعجوبه ژاپنی 16ساله با حضور در تمرینات رئال مادرید با تکنیک خود بسیار مورد توجه قرار گرفته و حالا آماده است تا پا در جای پای تاکه‌فوسا کوبه بگذارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تاکوهیرو ناکای پدیده ژاپنی جدید رئال مادرید این هفته با تیم اول باشگاه تمرین کرده و در سن 16سالگی با تکنیک ناب خود ستاره‌های بزرگ این تیم را شگفت زده کرد. ناکای در 9 سالگی توسط باشگاه رئال کشف شده و در این مدت توانسته در تیمهای رده های سنی رئال بدرخشد.

ورزش سه نوشت: این هافبک تهاجمی در رئال مادرید به پیپی معروف شده و حالا در آستانه پیوستن به تیم زیر 18سال باشگاه قرار دارد. بعد از آن انتظار می رود او به تیم جوانان رئال، کاستیا پیوسته و حضور در یک لیگ، البته دو دسته پایین‌تر از لالیگا را تجربه کند.

تمرین با تیم اول باشگاه رئال مادرید در شانزده سالگی

این هفته که بخشی از بازیکنان رئال مادرید برای شرکت در رقابتهای ملی تیم را ترک کرده بودند، ناکای از سوی زیدان به تمرین تیم اول باشگاه دعوت شد تا با تکنیک نابش همه را شگفت زده کند. رائول اسطوره رئال که هدایت تیم کاستیا را بر عهده دارد پیشتر این ستاره ژاپنی را مورد توجه قرار داده و ممکن است او در همین فصل در چند بازی برای تیم رائول به میدان برود.

 

اولین باری که ناکای به شدت مورد توجه هواداران رئال قرار گرفت 5 سال پیش بود. ناکای 11ساله در آن زمان در ویدیویی حضور داشت که سر زدن مارسلو به مجموعه تمرینی باشگاه را نشان می داد. مارسلو در آن ویدیو از نحوه کنترل عالی و دریبلهای ستاره 11ساله ژاپنی باشگاه شگفت زده شده بود.

مارسلو از تکنیک پدیده 11ساله ژاپنی شگفت زده می شود

مربیان باشگاه رئال مادرید حالا منتظرند تا ببینند این ستاره شانزده ساله در یکی دو سال آینده چه روندی را پشت سر می گذارد. او در شانزده سالگی با تاکه فوسا کوبو دیگر پدیده ژاپنی رئال مقایسه می شود که فصل گذشته به صورت قرضی در مایورکا بازی کرده و این فصل هم قرار است به صورت قرضی در ویارئال به میدان برود.

سلفی ناکای 11ساله با اسطوره اش زیدان

شباهت دیگر ناکای به تاکه فوسا کوبو این است که او هم مثل کوبو در برهه ای از دوران نوجوانی خود در یک مدرسه فوتبال باشگاه بارسلونا شرکت داشته و بارسلونا او را می خواسته ولی این ستاره ژاپنی هم مثل کوبو در نهایت رئال را انتخاب کرده و از رئال مادرید سر در آورده.

دیدگاه تان را بنویسید