پیروزی فرانسه و پرتغال و شکست انگلیس/ تساوی هلند و ایتالیا در لیگ ملت های اروپا

تیم های ملی فرانسه و پرتغال توانستند رقبای خود را شکست دهند. در سوی مقابل انگلیس مقابل دانمارک شکست خورد و مصاف هلند و ایتالیا برنده نداشت.

لینک کوتاه کپی شد

لیگ ملت های اروپا در واپسین ساعات چهارشنبه شب آغاز شد و نتایج عجیبی به پایان رسید.

کرواسی یک - فرانسه 2

تیم ملی فرانسه در شبی که هوگو لوریس خصوصا در دقایق پایانی عملکرد درخشانی داشت، با دو گل آنتوان گریزمان و کیلیان امباه توانست 1-2 کرواسی را مغلوب کرده و مقدمات حذف حریف از لیگ ملت های اروپا را فراهم کند.

تیم ملی فرانسه بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه هشت به گل اول رسید. دفع توپ اشتباه مدافعان کرواسی باعث شد توپ در محوطه به آنتوان گریزمان برسد و او با ضربه ای دقیق دروازه حریف را باز کرد.

اما در دقیقه 65 فشار کرواسی جواب داد و این تیم به گل رسید. ارسال عرضی لوکا مودریچ به نیکولا ولاشیچ رسید و او با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه موفق به گلزنی شد.

اما در دقیقه 79 فرانسه به گل دوم دست یافت. ارسال سرضرب لوکاس دینه در مقابل دروازه به امباپه رسید و او با ضربه ای دقیق دروازه کرواسی را باز کرد.

ایتالیا یک - هلند یک

ایتالیا که در بازی رفت در خانه هلند به برتری دست یافته بود، امشب برابر این تیم به تساوی 1-1 رضایت داد و نتوانست از امتیاز میزبانی استفاده کند.

در دقیقه 22 نیکو بارلا این بار چیرو ایموبیله را درون محوطه هلند صاحب موقعیت کرد، اما ضربه این مهاجم گلزن از سمت راست با مهار سیله سن همراه شد.

اما در دقیقه 26 هلند به گل تساوی رسید. ضربه ممفیس دیپای از درون محوطه به مدافعان ایتالیا برخورد کرد و در ادامه دنی فن دبیک با ضربه ای به طاق دروازه موفق به گلزنی شد.

انگلیس صفر - دانمارک یک

انگلیس در شبی که به علت اخراج هری مگوایر در دقیقه 31 بخش زیادی از بازی 10 نفره بود، در نهایت با تک گل کریستن اریکسن از روی نقطه پنالتی برابر دانمارک شکست خورد.

اما در اواسط نیمه اول بود که هری مگوایر با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا کار سه شیرها در ادامه بازی دشوار شود.

همه چیز به بدترین شکل برای انگلیس پیش رفت و در دقیقه 35 تیم ملی دانمارک صاحب یک ضربه پنالتی شد که کریستن اریکسن، هافبک خلاق موفق شد دروازه جوردن پیکفورد را باز کند.

پرتغال 3 - سوئد صفر

در شبی که کریستیانو رونالدو به علت ابتلا به کرونا تیم ملی پرتغال را همراهی نمی کرد، شاگردان سانتوس با سه گل سوئد را شکست دادند و صدرنشین گروه خود شدند و بالاتر از فرانسه قرار گرفتند.

در این دیدار برناردو سیلوا و دیگو ژوتا (2 بار) گلزنی کردند تا جای خالی رونالدو احساس نشود.

در سایر بازی‌های این شب، نتایج زیر رقم خورد:

ایتالیا 1 -  1هلند

لهستان 3-  0 بوسنی

انگلیس 1 -  1 دانمارک

ایسلند 1 - 2 بلژیک

کرواسی 1 - 2 فرانسه

پرتغال 3 - 0 سوئد

فنلاند1  - 0 جمهوری ایرلند

بلغارستان 0 - 1 ولز

نروژ  1 -  0 ایرلند شمالی

رومانی 0 -  1 اتریش

اسکاتلند  1 -  0 جمهوری چک

روسیه 0  -  0 مجارستان

ترکیه 2 -  2 صربستان

لیتوانی 0 -  0 آلبانی

بلاروس 2 -  0 قزاقستان

استونی 1 -  1 ارمنستان

مقدونیه 1 -  1 گرجستان

یونان 0 -  0 کوزوو

مولداوی 0 -  4 اسلوونی

دیدگاه تان را بنویسید