چرا رحمتی ستاره‌های تیمش را کنار گذاشت؟

آنچه در روزهای سرمربیگری رحمتی در شهرخودرو اتفاق افتاده نشان می‌دهد سرمربی جوان و کم تجربه مشهدی علاقه‌ای به کار کردن با ستاره‌ها و بازیکنان قدیمی و باتجربه ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سیدمهدی رحمتی، دروازه‌بان فصل گذشته شهرخودرو، در تغییراتی ناگهانی به عنوان سرمربی تیم مشهدی انتخاب شد. رحمتی در حالی سرمربی شهرخودرو شد که حتی یک دوره مربیگری هم شرکت نکرده بود اما به جای سهراب بختیاری‌زاده‌ای که او را در فاصله یک هفته مانده تا پایان لیگ اخراج کرد، روی نیمکت تیم مشهدی نشست.

برنا نوشت، رحمتی در نخستین واکنشش به سرمربیگری در شهرخودرو تاکید کرد در صورتی که باشگاه نتواند دروازه‌بان خوبی جذب کند، خودش درون دروازه می‌ایستد اما در هیچ‌کدام از دیدارهای شهرخودرو در لیگ قهرمانان به دلیل مصدومیت نتوانست گلر باشد. در واقع رحمتی به صورت غیررسمی از فوتبال خداحافظی کرد تا تمام تمرکزش را روی سرمربیگری بگذارد.

آنچه در روزهای سرمربیگری رحمتی در شهرخودرو اتفاق افتاده نشان می‌دهد سرمربی جوان و کم‌تجربه مشهدی علاقه‌ای به کار با ستاره‌ها و بازیکنان قدیمی و با تجربه ندارد. رحمتی هفته گذشته در نشست خبری که داشت تاکید کرده بود نظم و انضباط و صدقت بیشتر از هر چیزی برایش اهمیت دارد و هر بازیکنی حتی دوست صمیمی‌اش این مسائل را رعایت نکند، همکاری با او قطع خواهد داشت. رحمتی در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده که در طول دوران 22 ساله بازیگری‌اش با 7 سرمربی به مشکل خورد که در نهایت یا خودش مجبور به ترک آن تیم شد یا سرمربی و شاید همین تجربه باعث شده رحمتی علاقه چندانی به کار با ستاره‌ها نداشته باشد.

در طول دوران کوتاه حضور رحمتی در شهرخودرو بازیکنانی مثل محمد قاضی، امین قاسمی‌نژاد، محمدحسین مرادمند، میلاد سرلک، محمدرضا خلعتبری و سعید صادقی از این تیم جدا شدند که همه آنها جزو نفرات اصلی و تاثیرگذار شهرخودرو بودند. همین موضوع باعث شده این شبهه درباره سرمربی جوان شهرخودرو پیش بیاید که او دوست ندارد با ستاره‌ها، حتی اگر رفقای صمیمی‌اش هم باشند، کار کند به همین دلیل شرایطی را پیش آورد تا این بازیکنان به خواست خود از شهرخودرو جدا شوند.

همین مسائل باعث شده این روزها رحمتی از طرف رسانه‌های بومی مورد انتقاد قرار بگیرد که چرا به بازیکنان موثر تیمش اجازه جدایی داده و علاوه بر این بررسی لیست خروجی‌های شهرخودرو نشان می‌دهد که بازیکنانی که از این تیم جدا شده‌اند اصلا در حد و اندازه بازیکنان جدا شده نیستند. خریدهای شهرخودرو برای لیگ بیستم نفراتی مثل احمد الجبوری، امیرحسین کریمی، رحمان جعفری، صادق صادقی، عرفان معصومی، میلاد فراهانی و سعید جلالی‌راد هستند که جز فراهانی و کریمی بقیه جزو چهره‌های شناخته شده و خیلی شاخص نیستند.

با این شرایط باید منتظر ماند و دید رحمتی چه نتایجی با این تیم جوان و تقریبا ناشناخته می‌گیرد. 

 

دیدگاه تان را بنویسید