صحبت های بازیکنان پرسپولیس بعد از بازگشت به ایران

سعید آقایی مدافع پرسپولیس می گوید که او و همبازیانش در فینال لیگ قهرمانان آسیا میجنگند تا قهرمان شوند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سعید آقایی، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس بعد از بازگشت کاروان این تیم به ایران در فرودگاه امام خمینی و در جمع خبرنگاران درباره صعود تیمش به فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: خدا را شکر توانستیم بازی‌ها رو خوب شروع کنیم و خوب ادامه بدهیم و آخرش هم توانستیم به فینال برسیم. تیم ما عالی بازی کرد. کار ما هنوز تمام نشده است. ان‌شاءالله بتوانیم فینال را ببریم و قهرمان آسیا شویم.

او ادامه داد: ما تمرکز کرده بودیم تا از این فرصت استفاده کنیم که خدا را شکر بهترین استفاده را ببریم.

آقایی درباره پیش‌بینی‌اش از فینال این رقابت‌ها هم بیان کرد:‌ ما می‌رویم تا بجنگیم و برای سربلندی تیم تلاش کنیم. به فینال می‌رویم که فقط برنده شویم.

میلاد سرلک در حاشیه بازگشت پرسپولیس به ایران پس از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: این پیروزی مبارک همه هواداران باشد. خیلی تلاش کردیم و خیلی زحمت کشیدیم. جا دارد از هواداران تشکر کنیم چرا که خیلی انرژی مثبت به ما دادند. بودنشان را کنارمان حس می‌کردیم و خدا را شکر توانستیم با یک نتیجه خوب دل همه را خوشحال کنیم.

او درباره عملکردش در این رقابت‌ها گفت: همه ما کنار یکدیگر بودیم. بچه‌های قدیمی خیلی به ما کمک کردند و همه تلاش کردیم. خدا را شکر توانستیم با یک نتیجه خوب و صعود به فینال آسیا، به ایران برگردیم.

مهدی عبدی بعد از بازگشت پرسپولیس از دوحه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر می کنم که آن گل را بزنم. این گل با دعای خیر مردم و تلاش همه بازیکنان بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کرد در بازی به این مهمی گل بزند عنوان کرد:من تلاشم را کردم و بقیه اش کار خدا بود و بس.

مهاجم پرسپولیس با اشاره به اینکه بعد از گل به یاد آل کثیر بود گفت: من بعد از گل می خواستم پیراهن آل کثیر را نشان بدهم و فکر می کنم در فیلم هم وجود دارد.البته به من گفتند اگر پیراهن او را نشان ندهم بهتر است.

عبدی در خصوص کارشکنی هایی که صورت گرفت گفت: AFC این تصمیم را گرفت و ما چیز دیگری نمی توانم بگویم فقط خدا را شکر شرمنده مردم نشدیم. ان شاالله در فینال هم بتوانم گل بزنم.

علی شجاعی بعد از بازگشت کاروان پرسپولیس از قطر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خیل خوشحالم که نام پرسپولیس و نام ایران توانست به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.

وی در خصوص اینکه با پنالتی وی این اتفاق رخ داد گفت: قطعا این روز را فراموش نخواهم کرد چون یکی از بهترین روزهای زندگی ام را پست سر گذاشتم. خدا را شکر که دل هواداران شاد شد. کمترین وظیفه ما این بود که آنها را خوشحال کنیم البته در فینال کا را تمام خواهیم کرد.

شجاعی در خصوص خوشحالی بعد از گلش گفت: من سهم خیل کوچکی در این پیروزی داشتم. خوشحالی من سبکی است که دوست دارم. این سبک خوشحالی من به معنی جنگیدن است و خنده از روی صورت پنهان می شود.

وی تاکید کرد: روز بازی با النصر کری هایی بین بازیکنان وجود داشت به خصوص وقتی پاداش سنگین برد برای این دیدار گذاشتند. همه ما وقتی آل کثیر را محروم کردند همقسم شدیم که بازی را ببریم. ای اف سی و تیم های عربستانی با این کارها نمی توانند غیرت بازیکنان ما را زیر پا بگذارند.

دیدگاه تان را بنویسید