نعمتی: محرومیت آل کثیر غیرمنصفانه بود

سیامک نعمتی: واقعا محرومیت او غیر منصفانه بود و امیدوارم در این 10 روز محرومیت او را لغو کنند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سیامک نعمتی بعد از بازگشت پرسپولیس از دوحه اظهار داشت: خیلی خوشحالم که توانستیم به این مرحله برسیم و امیدوارم که در فینال هم قهرمان شویم و بعد از سالها دل مردم را شاد کنیم.

وی در خصوص دعوتش به تیم ملی گفت: واقعا خبر خیلی خوبی بود.امیدوارم همین روند را در تیم ملی هم داشته باشم. از کادر فنی تیم ملی ممنون هستم که به من اعتماد کردند و امیدوارم در زمین هم جواب این اعتماد را بدهم.

هافبک پرسپولیس در خصوص حضورش در پست دفاع راست گفت: من همه جا بازی می کنم، هر جا که کادر فنی صلاح بداند در خدمت تیم هستم.

نعمتی در خصوص محرومیت آل کثیر عنوان کرد: واقعا محرومیت او غیر منصفانه بود و امیدوارم در این 10 روز محرومیت او را لغو کنند. او در بازی خیلی تاثیرگذار بود و ما هم برد را به او تقدیم کردیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه در فینال دوره قبل حضور نداشته است گفت: برای من این موضوع خیلی سخت بود. در بازی برگشت محروم بودم ولی امیدوارم در این دوره آن فینال را جبران کنم.

وی در خصوص مشکلات مالی تیمش گفت: ما خیلی مشکلات داشتیم ولی با هم توافق کردیم در آرامش در این بازی ها شرکت کنیم و بهترین نتایج را بگیریم. البته الان باید شرایط مالی به شکلی درست شود که انگیزه بازیکنان بالاتر برود.

 

دیدگاه تان را بنویسید