واکنش رسانه های عربستانی به صعود پرسپولیس به فینال لیگ آسیا

رسانه های عربستانی به صعود پرسپولیس به فینال لیگ آسیا واکنش نشان دادند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، رسانه های عربستانی به صعود پرسپولیس به فینال لیگ آسیا واکنش نشان دادند.

الریاضیه عربستان: رویا بر باد رفت

ایسنا نوشت؛  النصر در دیدار برابر پرسپولیس به تساوی یک بر یک دست پیدا کرد تا با شکست ۵ بر ۳ در ضربات پنالتی از صعود به فینال بازماند.

الریاضیه بعد از بازی تصویری از مدیر ناراحت و ناکام النصر را که به تیر دروازه تکیه زد منتشر کرد و نوشت: رویا بر باد رفت.

الریاضیه نوشت: بعد از یک بازی ماراتن گونه که با تساوی یک به یک به پایان رسید کار به ضربات  پنالتی کشیده شد و این نماینده ایران بود که توانست به پیروزی دست پیدا کند. تیم های عرب ۱۲ بار توانسته اند که فینال لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کنند و ۵ بار قهرمان شوند اما این بار رویای النصر برآورده نشد و آنها تن به شکست دادند.

الوطن: پرسپولیس هماهنگ در دفاع و سریع در حمله

جدال حساس پرسپولیس برابر النصر عربستان با پیروزی نماینده ایران به پایان رسید.

این بازی در پایان ۱۲۰ دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید و این نماینده ایران بود که توانست در ضربات پنالتی به پیروزی دست پیدا کند و راهی دور بعد شود.

پرسپولیس در این بازی در خط دفاعی هماهنگی بالایی داشت و با نظم و بدون اشتباه ظاهر شد. نماینده ایران چشم به ضد حملات دوخته بود و توانست یک بار دروازه النصر را باز کند و چند بار هم دروازه این تیم را تهدید کند.

الوطن در ادامه نوشت: پرسپولیس از نظر بدنی آماده تر بود و نظم دفاعی لازم را داشت. پرسپولیس باوجود آن که یک یار کمتر داشت اما حمله می کرد و عملکرد خوب مایکن اجازه باز شدن دوباره دروازه النصر را نداد. در نهایت بازی به پنالتی کشیده شد و درخشش حامد لک باعث شد تا پرسپولیس برنده این بازی شود و به دور بعد راه پیدا کند.

الرای قطر: پرسپولیس باوجود شوک بزرگ فینالیست شد

 پرسپولیس توانست با وجود 10 نفر شدن در دیدار برابر النصر عربستان به پیروزی دست پیدا کند و راهی فینال شود. این بازی که در ورزشگاه جاسم بن حمد برگزار شد با پیروزی نماینده ایران در ضربات پنالتی به پایان رسید.

کنفدراسیون فوتبال آسیا ساعاتی قبل از این بازی پرسپولیس را شوکه کرد و عیسی آل کثیر بهترین بازیکن این تیم را 6 ماه از همراهی تیم محروم کرد تا او دیدار حساس برابر النصر را هم از دست دهد.

پرسپولیس باوجود آنکه با این شوک بزرگ مواجه شد اما توانست برابر النصر به پیروزی دست پیدا کند و به ایستگاه پایانی لیگ قهرمانان آسیا برسد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا دلیل محرومیت عیسی آل کثیر را شادی گل او اعلام کرد تا جایکه این شادی گل را توهین نژاد پرستانه قلمداد کرد.

دیدگاه تان را بنویسید