بازیگری که به خاطر بیماری پوستی نادر توسط والدینش طرد شده است

برنامه مکث میزبان دختری خواهد بود که به دلیل بیماری پوستی از حضور در کنار والدین محروم بوده، اما با پشتکار امروز به بازیگر پرکار تئاتر تبدیل شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در هفته هفتم از فصل جدید  برنامه مکث که ویژه ماه‌های محرم و صفر تهیه شده لاله صبوری مجری و راوی خواهد بود. در این برنامه صبوری میزبان دختری به نام مرضیه اکبری است. اکبری مبتلا به بیماری نادر پوستی به نام ایکتیوز است که سبب خشکی و ترک‌های شدید پوستی می‌شود. اکبری با این بیماری متولد شد و به همین دلیل پدر و مادرش حاضر به نگهداری از او نشدند و مادربزرگش این مسئولیت را پذیرفت. اکبری با رنج بیماری و غم نبود و بی‌مهری والدین بزرگ شد اما دختر جوان هرگز امیدش را از دست نداده و در پی رویای خود بازیگری رفته و با وجود همه مشکلات و محدودیت‌ها حالا یکی از بازیگران پرکار تئاتر است.

خبرآنلاین نوشت: اکبری دو سال پیش مادربزرگش را هم از دست داد اما امید به زندگی و شوق رسیدن به آرزوها هیچوقت از قلب دختر جوان رخت نبست. روایت تلخ و شیرین زندگی این دختر امیدوار و هنرمند را امشب در "مکث" ببینید و بشنوید.

سری جدید برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد، قصه‌ها و روایات جذاب آدم‌ها از یک موقعیت خاص به سمت حال خوب را روایت کرده و سراغ ماجراهای اجتماعی می‌رود. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندان و صاحبان داستان‌های اجتماعی جذاب ضبط و پخش می‌شود.

دیدگاه تان را بنویسید