بازیگر زن: برای ورود به سینما پول می دهند/ برخی اسامی تکرار می شوند

شیوا ابراهیمی، بازیگر سینما و تلویزیون از وجود برخی ارتباطات در سینما گله‌مند است و باور دارد این موضوع که برخی پول می‌دهند تا بازیگر شوند، مشکل بسیار بزرگی است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، شیوا ابراهیمی، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر که به‌تازگی در سریال « زمین گرم» با نویسندگی و کارگردانی سعید نعمت‌الله ایفای نقش کرده است، درباره دست‌های پشت پرده در عرصه بازیگری صحبت کرد.

خبر آنلاین نوشت: ابراهیمی درباره این‌که چرا در فیلم‌های سینمایی، حضور کم‌رنگی دارد، گفت: «دلیلش مشخص است، شما اگر فیلم‌های سینمایی را نگاه کنید، اسامی یک تعداد آدم دائم تکرار می‌شود. سینما یک قسمت بیزنس دارد که آدم‌ها باید بروند و خودشان و کارشان را معرفی کنند. این مهارت برای بازیگری باید کسب شود، حالا یا توسط خود هنرمندان یا از راه‌های دیگر مانند استفاده از مدیر برنامه. اگر این بخش تقویت نشود، کسی مانند من، حضورش کمرنگ می‌شود.»

این بازیگر درباره ارتباطات در سینما گفت: «یک بحث هم درباره ارتباطات وجود دارد، چند سال پیش یک نقشی را به من پیشنهاد دادند، قرار داد بستم و پس از مدتی دیدم نقش من خیلی کم‌تر شده و یک کاراکتر به فیلم اضافه شده و بخش عظیمی از نقش من وارد نقش آن هنرمند شده تا او آن را بازی کند و برای جشنواره فجر سیمرغ بگیرد که یادم نیست گرفت یا کاندید شد. من هنوز هم آن قرار داد را دارم اما جایی رسانه‌ای نکردم. نکته‌ای که وجود دارد این است خیلی راحت نقش‌ها تغییر می‌کنند و متاسفانه بعضا می‌بینیم و می‌شنویم که عده‌ای، مخصوصا جوان‌ترها برای ورود به سینما و بازی در یک فیلم هزینه می‌کنند که این موضوع خودش یک مشکل عظیم است و من از این موضوع بسیار متاسف هستم.»

 

دیدگاه تان را بنویسید