نشست خبری نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛

سرمربی النصر عربستان: می خواهیم فینالیست شویم/ پرسپولیس تیم قدرتمندی است

سرمربی تیم النصر عربستان گفت: به پرسپولیس احترام می گذاریم اما هدفمان صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، «روی ویتوریا» سرمربی تیم فوتبال النصر عربستان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پرسپولیس ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: از اینکه در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازی می کنیم خوشحالیم. این یک مسابقه دشوار برابر تیم بزرگ و قدرتمندی خواهد بود.

سرمربی النصر تاکید کرد: برای بازی با پرسپولیس آماده هستیم و می خواهیم در فینال مسابقات حاضر باشیم.

ویتوریا یادآور شد: شما باید بین آنچه که در موردش فکر می کنید و آنچه که احساس می کنید، تعادل برقرار کنید. در چنین مسابقات، این موضوع خیلی مهم است. نمی توان بیش از حد به چیزی فکر کنید بدون آنکه آنرا در قلب خود حس کنید و بالعکس.

سرمربی النصر گفت: برای پرسپولیس احترام قائلیم ولی به توانایی خود برای پیروزی اعتماد داریم.

ویتوریا در ادامه صحبت هایش با اشاره به موفقیت النصر در لیگ قهرمانان آسیا و تقابل با پرسپولیس تاکید کرد: من اصلا به گذشته نگاه نمی کنم ولی اگر هم به آن نگاه کنیم متوجه می شویم النصر از ۱۶ سال گذشته تاکنون در این مرحله نبوده است. به این فکر می کنیم که این یک مسابقه با تیمی است که به آن احترام زیادی می گذاریم و اعتماد به نفس بالایی داریم.

سرمربی النصر خاطرنشان کرد: بازیکنان جوانی داریم که باتجربه هستند. من به آنها اطمینان و اعتماد دارم. دوست دارم که با فکر باز به مصاف رقبا برویم. تیم ما بازیکنان جوان و باتجربه را در کنار خود قرار داده است. پرسپولیس بازیکنانی مشابه دارد که یکدیگر را تکمیل می‌کنند. آنها با روحیه بالایی در زمین ظاهر می‌شوند و دائما تیم مقابل را تحت فشار قرار می‌دهند، اما ما با اعتماد به نفس خودمان با آنها روبه‌رو خواهیم شد. آنها بازیکنان باتجربه و جوان را در کنار خود دارند، اما برای من سن مطرح نیست، آنکه در زمین چه می‌کنند مهم است که باید برای آن برنامه‌ریزی کرد.

ویتوریا با اشاره به قدرت خط دفاعی پرسپولیس یادآور شد: پرسپولیس تیم قدرتمندی است و لازم است که ساختار دفاعی این تیم را بشکنیم. هر تیمی تمرکز بیشتری داشته باشد پیروز است. البته شانس هم عامل مهمی است.

سرمربی النصر در پایان گفت: به تمامی کسانی که در برگزاری این مسابقات مشارکت داشتند همینجا تبریک‌ بگویم. از ما با آغوش باز پذیرایی شده است. از اقامت در اینجا بسیار لذت بردم. نکات بهداشتی کاملاً رعایت شده و تمامی پروتکل‌ها برای محافظت از سلامت تیم‌ها بوده است. تنها چیزی که ما و بقیه تیم‌ها را اذیت کرده، فشردگی مسابقات هست که هر سه روز یک بار به میدان می‌رویم. زمان برای استراحت و ریکاوری بسیار کم بوده است. فشار زیادی روی کادر فنی و بازیکنان است که در انتها بر کیفیت فنی مسابقات تاثیرگذار بوده و تیم‌ها آنطور که باید و شاید نتوانسته‌اند در زمین بازی با تمام قدرت ظاهر شوند.

دیدگاه تان را بنویسید