جی پلاس

خوشحالی طلبکاران پرسپولیس؛ پول برانکو جور شد!

پرسپولیس با حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مبلغ قابل توجهی به عنوان پاداش به دست آورده که می تواند با این منابع ارزی بدهی های قدیمی خود را تسویه حساب کند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ پرسپولیس ایران با پیروزی 2 بر صفر مقابل پاختاکور ازبکستان، راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد و در یک قدمی رسیدن به فینال این مسابقات قرار گرفت.

شاگردان یحیی گل‌ محمدی در این دیدار از 10 نفره شدن حریف خود استفاده لازم را کردند و با درخشش عیسی آل کثیر در خط حمله، بر پاختاکور غلیه کردند که در مرحله قبل استقلال را شکست داده بود.

با این پیروزی، پرسپولیس پاداش پیروزی در این مسابقه و صعود به مرحله بعد را هم به اندوخته‌ های خود اضافه کرد تا بتواند به زودی از این پول برای حل مشکلات خود استفاده کند.

درآمد پرسپولیس تا مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس با احتساب سه پیروزی و یک تساوی در دور گروهی 260 هزار دلار به دست آورد، سپس با شکست دادن السد در مرحله یک هشتم نهایی، 150 هزار دلار دیگر به حسابش اضافه کرد و پاداشش به 410 هزار دلار رسید. موفقیت شاگردان گل‌محمدی برابر پاختاکور و حضور در مرحله نیمه نهایی ارزشمندتر از موفقیت  های قبلی این تیم بود و 250 هزار دلار دیگر برای این تیم به دنبال داشت تا جمع پاداش سرخپوشان به 660 هزار دلار برسد.

پرسپولیس در صورت برتری در دیدار نیمه نهایی و رسیدن به فینال مسابقات، دو میلیون دلار به جیب خواهد زد که درآمد آن ها را به 2 میلیون و 660 هزار دلار افزایش خواهد داد. اما قهرمانی در آسیا با 4 میلیون دلار می تواند بهترین پاداش برای سرخپوشان باشد که اندوخته این تیم را به عددی معادل 4 میلیون و 660 هزار دلار می رساند و می تواند بخش اعظمی از مشکلات این تیم را حل کند

پرداخت طلب برانکو با پاداش لیگ قهرمانان

مهم ترین ضرب الاجل سرخپوشان در روزهای آینده پرداخت بدهی برانکو ایوانکوویچ است که منجر به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این تیم شده است. اما این موضوع وقتی جدی تر می شود که در صورت پرداخت نشدن این مبلغ، سرخپوشان نمی توانند مجوز حرفه ای آسیا را کسب کنند و در فصل آینده لیگ قهرمانان شرکت کنند.

پرسپولیس در حال حاضر 748 هزار یورو به سرمربی کروات سابق خود بدهکار است که روی موفقیت در آسیا و کسب منابع ارزی حساب ویژه ای باز کرده است. تا اینجا پرسپولیس بخش اعظمی از این پول را با پاداش های AFC تامین کرده و با صعود به فینال مسابقات خیال مدیران این باشگاه هم راحت می شود.

حتی پرسپولیس با نایب قهرمانی یا قهرمانی در آسیا می تواند با این پول بدهی خود به مربیانی مانند کالدرون و بازیکنانی مانند بودورف را هم پرداخت کند که به زودی احکام آن ها از سوی دادگاه داوری ورزش ارسال خواهد شد و بدهی جدیدی به حساب پرسپولیس اضافه خواهد کرد.

به گزارش جی پلاس؛ البته سرخپوشان همچنان یک مشکل جدی دارند و نتوانستند این پول را در اختیار بگیرند. به علت تحریم های بانکی آمریکا علیه ایران، تیم های ایرانی نمی توانند شماره حسابی را در اختیار AFC قرار دهند و مستقیما پاداش خود را دریافت کنند. با این حال از چند سال قبل تاکنون پاداش های بین المللی تیم های ایرانی به صورت مستقیم به حساب طلبکاران خارجی واریز می شود.

در نتیجه پرسپولیس می تواند از این پول برای پرداخت طلبکارانی مانند برانکو استفاده کند و قطعا این کار را ظرف هفته های آینده انجام خواهد داد چرا که با مشکل اساسی مواجه شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید