تصاویری دیدنی از 8 خانه ساخته شده در اماکن دست نیافتنی

در برخی کشورها مهندسان توانسته اند با غلبه بر طبیعت منازلی با ویژگی های طبیعی در دل کوه ها و صخره ها بسازند که تجربه ای فوق العاده برای صاحبان آن خانه ها رقم بزنند، تصاویری از این خانه ها را مشاهده می کنید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، شبکه سی ان ان آمریکا تصاویر هشت مورد از خانه هایی را که در اماکن غیرقابل ساخت احداث شده اند را منتشر کرده است.

شفقنا نوشت: اولین خانه، «کلیف هاوس»( Cliff House) نام دارد که در ساحل اطراف استان نوااسکوشای کانادا ساخته شده است و همچون بالاترین نقطه یک تپه به نظر می رسد. مهندسان معماری می گویند که این خانه باعث می شود که انسان مناظر طبیعی را بیشتر احساس کند به طوری که در آن احساس سرگیجه می کند طوری که انگار  روی دریا شناور است.

دومین خانه، خانه ای موسوم به «هیرافو» در ژاپن که ویژه تعطیلات است و در جزیره هوکایدو دومین جزیره بزرگ ژاپن قرار دارد؛ این خانه به شکل «L» ساخته شده است.

سومین خانه در یک تپه در شهر آلیکانته اسپانیا واقع شده است و براساس گزارش سی ان ان، مهندسان از طبیعت سخت این تپه برای ساخت این خانه معلق در مرکز صخره ها الهام گرفته اند و طوری  به نظر می رسد که گویا استخر ساخته شده در داخل این خانه امتداد آب دریاهاست.

چهارمین منزل، خانه درخت چینی نام دارد که در ارتفاع ۱۱ متری در یک جنگل در استان آن هویی واقع در شرق چین احداث شده است وویژگی بارز آن کوچکی آن است زیرا برای زندگی مناسب نیست بلکه تنها چشم انداز برای تماشای طبیعت بکر آن منطقه است.

خانه پنجم ویلای اسکارپا در پرتغال است که طراح آن خواسته است ویلایی به معنای واقعی کلمه در دل طبیعت بسازد.

اما خانه ششم، نامش Slice and Fold House است که در شهر لوس آنجلس آمریکا قرار دارد و دارای گوشه های تیز و پنجره هایی با اندازه های مختلف است و امکان نورپردازی طبیعی در همه اتاقهایش را می دهد.

هشتمین خانه La Binocle  است که بالای یک کوه در کانادا قرار دارد و می توان از لابه لای پنجره های آن مناظر پانورامایی منطقه اطراف را نظاره کرد. این خانه به صورتی طراحی شده که از تابش مستقیم نور خورشید در تابستان جلوگیری می کند و از شدت آن می کاهد.

براساس این گزارش، هشتمین منزل در شهر گرانادای اسپانیا است که شیبدار ساخته شده و به پوست اژدها یا امواج دریا شباهت دارد.

خانه زیبا

خانه زیبا

خانه زیبا

خانه زیبا

خانه زیبا

خانه زیبا

خانه زیبا

 

دیدگاه تان را بنویسید