پیشکسوت استقلال عنوان کرد؛

رمز پیروزی استقلال مقابل پاختاکور

پیشکسوت تیم استقلال گفت: برای شکست پاختاکور باید این تیم غافلگیر شود و رمز پیروزی در دیدارهای حذفی اشتباه نکردن بازیکنان است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم استقلال برای صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پاختاکور ازبکستان خواهد رفت. آبی‌پوشان که با شکست پرگل الاهلی عربستان در شرایط روحی مناسبی قرار دارند، در حالی به مصاف پاختاکور خواهند رفت که این تیم به مراتب در شرایط بهتری از حریفان قبلی قرار دارد.

آنا نوشت: فرشاد فلاحت‌زاده در خصوص تقابل استقلال با پاختاکور ازبکستان اظهار کرد: با وجود اینکه استقلال با مشکلات زیادی روبه‌رو بوده اما حضور بازیکنان آماده‌ای چون شیخ دیاباته، امیر ارسلان مطهری، مهدی قایدی، مسعود ریگی و علی کریمی، همچنین سید حسین حسینی درون دروازه باعث شده تا قدرت تهاجمی این تیم بالا برود.

وی ادامه داد: در دیدار با الاهلی عربستان تمامی اعضای تیم نمایش خوبی ارائه کردند و پیروزی پرگلی رقم خورد. جای هیچ شکی نیست که پاختاکور حریف قدرتمندی است و می‌تواند با سیستم‌های مختلف مقابل استقلال بازی کند. همان‌طور که کادر فنی آبی‌پوشان حریف ازبکستانی را مورد آنالیز و بررسی دقیق قرار می‌دهد، این اتفاق از سوی تیم مقابل نیز رخ می‌دهد، بنابراین تیمی می‌تواند برنده مسابقه شود که بتواند حریفش را غافلگیر کند و از فرصت‌هایی که می‌سازد به بهترین شکل بهره برد.

پیشکسوت تیم استقلال افزود: کادر فنی استقلال باید از لحاظ روحی و روانی تیم را به‌گونه‌ای آماده کند که بتواند در بهترین فرم با حریف مسابقه دهد. پاختاکور تیم آماده‌ای است و دیدار با الاهلی هم به پایان رسیده است. بنابراین استقلال باید در این دیدار نمایشی بهتر را نسبت به بازی با الاهلی ارائه کند. پاختاکور نشان داده که در تمامی خطوط آمادگی زیادی دارد ولی قدرت استقلال باید به‌گونه‌ای تقسیم شود که در پایان این تیم برنده باشد.

فلاحت‌زاده تصریح کرد: بازی در دیدارهای حذفی نیاز به مهارت و تخصص زیادی دارد. بازیکنان استقلال باید بدانند که ۹۰ دقیقه فرصت دارند تا بتوانند در لیگ قهرمانان آسیا باقی بمانند. فرصت‌طلبی و اشتباه نکردن رمز برتری در دیدارهای حذفی است. بهتر است بازیکنان استقلال به‌گونه‌ای بازی کنند که حریف را وادار به اشتباه کنند و در غافلگیری خط دفاعی حریف به گل برسند. شکست پاختاکور با توجه به شرایطی که استقلال دارد، محتمل است ولی بدون شک بازی بسیار سخت‌تری نسبت به دو بازی قبلی آبی‌پوشان در انتظار این تیم خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید