راهیابی انیمیشن نهنگ سفید به بخش رقابتی جشنواره لهستان

فیلم کوتاه انیمیشن نهنگ سفید ساخته امیر مهران، در نخستین حضور بین المللی را در بخش رقابتی فیلم کوتاه جشنواره فیلم ورشو لهستان تجربه خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سی و ششمین دوره جشنواره فیلم «ورشو» از ۱۸ تا ۲۷ مهرماه ۹۹ به صورت حضوری  در کشور لهستان برگزار می‌شود و انیمیشن نهنگ سفید به کارگردانی امیر مهران، به‌عنوان تنها نماینده سینمای ایران در بخش رقابتی فیلم کوتاه این رویداد حضور خواهد داشت.

نهنگ سفید در مدت زمان ۱۰ دقیقه، تلاش مردی تنها را روایت می‌کند که در پی یافتن دوستانی است که سالیان پیش در یک حمله هوایی از دست داده است. نهنگ سفید تنها تصویر و نشانه‌ برجای مانده از آن حادثه در ذهن او است...

این فیلم هفتمین اثر انیمیشن امیر مهران است و عوامل ساخت آن عبارتند از: متحرک‌سازی: جلال نعیمی، طراحی فضا و کانسپت: نعیم آزاد، طراحی شخصیت: ابوالفضل برومندی، آهنگ‌ساز: پژمان خلیلی، صداگذاری و ترکیب صدا: آرش قاسمی و محمد قاسمی، افکت و کامپوزیت سه‌بعدی: مسعود تقی‌مومنی، کامپوزیت و تدوین: امیر مهران، استوری‌بورد: عمار قنبرزاده، تصحیح رنگ و نور: حمیدرضا فطوره‌چیان، برنا جمشیدی، مدل‌سازی سه‌بعدی: محمد شهرابی.

فیلم انیمیشن شهر خاموش یکی از آثار موفق امیر مهران در سال‌های اخیر بوده که جوایز زیادی را در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی کسب کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید