برگزاری نشست مشترک آکادمی ملی المپیک و فدراسیون هندبال

در جریان برگزاری نشست مشترک آکادمی ملی المپیک و فدراسیون هندبال که در خصوص بررسی همکاری‌های دو جانبه برگزار شد، رئیس فدراسیون هندبال با اهدای لوحی از تلاش های قراخانلو در برگزاری طرح بورسیه ورزشی امیدها و ستاره های آکادمی ملی المپیک تقدیر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
جی پلاس، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در ابتدای این نشست، ضمن اشاره به موضوع بسیار مهم استعدادیابی و پشتوانه سازی در رشته ورزشی هندبال ابراز داشت: خوشبختانه در خصوص نگاه پشتوانه سازی در طی یکسال و نیمی که از ریاست بنده در فدراسیون هندبال می گذرد باید بگویم که با حضور دکتر خوشنویس (از ملی پوشان سابق این رشته ورزشی) در رأس کمیته استعداد یابی فدراسیون همراه بوده است، موفق شده ایم در این بحث به نتایج خوبی برسیم.

دکتر قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک نیز ضمن قدردانی از تلاشهای مجموعه فدراسیون هندبال در خصوص مدیریت حرفه‌ای استعدادهای برتر این رشته ورزشی ابراز داشت: آکادمی ملی المپیک به عنوان مرکزی علمی_ورزشی و محل تمرینات برتر قهرمانان تیم های مختلف ورزشی، آمادگی خود را برای هر گونه همکاری و پشتیبانی از این استعدادها اعلام می کند.
از دیگر موضوعاتی که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت می توان به مباحث مهمی چون روانشناسی ورزشی هندبال، تغذیه و بدنسازی تیم های پایه و همچنین برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی با همکاری دو طرف اشاره کرد.
در پایان علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال، با اهدای لوحی از زحمات مجموعه آکادمی ملی المپیک و شخص دکتر قراخانلو تقدیر و تشکر نمود.

نشست با هندبال
گفتنی است علاوه بر روسای آکادمی ملی المپیک و فدراسیون هندبال، امیر حسن پور نایب رئیس آقایان و الهام سلوکی نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال، علی اکبر خوشنویس زارچ رئیس کمیته استعدادیابی و غفاری عضو کمیته استعدادیابی و آموزش فدراسیون، محمدرضا اویسی مدیر مرکز آموزش و دکتر مرجان صفاری مدیر مرکز مدیریت ورزشی آکادمی به همراه دکتر حمید آقا علی نژاد مشاور تخصصی رئیس آکادمی و دکتر مرتضی بهرامی‌نژاد مدیر مرکز سنجش آکادمی حاضرین این نشست را تشکیل دادند.

دیدگاه تان را بنویسید