حضور مشاور رئیس کمیته ملی المپیک در وبینار کمیته ورزش شورای المپیک آسیا

کتر اصغر رحیمی مشاور رئیس کمیته ملی المپیک روز گذشته در وبینار کمیته ورزش شورای المپیک آسیا شرکت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

 به گزارش جی پلاس ؛ در این وبینار که  14  عضو کمیته ورزش به همراه  نمایندگان شورای المپیک آسیا و حدود 50 نفر از تیم های کمیته های برگزاری بازیهای مختلف حضور داشتند ، بررسی و گزارش پیشرفت کمیته برگزاری بازیهای المپیک 2020 توکیو ، بررسی و گزارش پیشرفت کمیته برگزاری بازیهای ساحلی سانیا 2020 چین، بررسی و گزارش پیشرفت کمیته برگزاری بازیهای آسیایی جوانان شانتو چین 2021، بررسی و گزارش پیشرفت کمیته برگزاری بازیهای داخل سالن تایلند 2021 و بررسی و گزارش پیشرفت کمیته برگزاری بازیهای آسیایی هانژو 2022 از جمله  موارد دستور مطروحه در این جلسه بود.

همچنین به رغم اینکه 3 دوره بازیهای ذکر شده در کشور چین برگزار می شود بطور طبیعی هر کدام گزارش مفصلی از مراحل آماده سازی محل مسابقات و تمرین و دهکده بازیها ارائه و موضوع و چالش اصلی خود را ویروس کووید 19 اعلام  کردند در حالی که زیر ساخت ها برای برگزاری رویدادها آماده بود.

لازم به ذکر است موضوع ارائه گزارش در خصوص بازیهای آسیایی جوانان و ساحلی توسط شهردار و معاونین ایشان نیز ارائه شد . همچنین گزارش 2022  هانژوه توسط معاون بخش ورزش کمیته برگزاری ارائه شد.
در ادامه این جلسه گزارش المپیک 2020 توکیو توسط کمیته ورزش بازیها قرائت  و مهمترین چالش کمیته برگزاری موضوع حفظ داوطلبین و زیر ساخت و اسپانسر بیان شد.

 گزارش بازیهای داخل سالن بانکوک نیز توسط نماینده کمیته المپیک تایلند ارائه که پس از بررسی  شرایط پیشرفت کار خوب اعلام شد.

در گزارش های ارائه شده زمانبندی بازیها و رشته ها و محل مسابقات نیز که قبلا برای کمیته های ملی المپیک ارسال شده است ارائه شد.

همچنین شورای المپیک آسیا اعلام کرد Dance sport به بازیهای المپیک و رشته الکترونیک به بازیهای آسیایی اضافه خواهد شد.
در ادامه شورای المپیک آسیا از محبوبیت و خواسته ورزشکاران و مردم به ویژه کشورهای آسیایی برای اضافه شده بازیهای الکترونیک به برنامه بازیها خبر داد و اعلام کرد قویاً به دنبال حمایت این رشته برای اضافه شدن به برنامه بازیها هستیم.
 در انتهای این جلسه که شرکت کنندگان با نرم افزار ZOOM حضور داشتند  بخش پرسش و پاسخ با حضور مدعوین برگزار شد.

دیدگاه تان را بنویسید