مربی سپاهان: به دلیل کرونا چهار بازیکن خودمان را از دست دادیم/ بازی سختی را در پیش داریم

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: به خاطر این ویروس سه-چهار بازیکن خودمان از دست دادیم اما بازیکنان دیگرمان قابلیت‌های فنی بسیارخوبی دارند و جایگزین خوبی برای بازیکنانی که دچار مشکل شدند خواهند بود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،‌ مجتبی توتونی در نشست خبری پیش از دیدار سپاهان و النصر اظهار داشت: بازی سختی را در پیش داریم. النصر تیم محترمی است و بازیکنان خوبی دارد. سپاهان هم از تیم‌های با تجربه لیگ قهرمانان آسیا است.

توتونی ادامه داد: تا حدود زیادی بازیکنان تیم النصر را رصد کردیم. برای چالشی داریم آماده‌ایم. تمهیدات لازم برای مقابله با النصر و بازیکنان خوب این تیم مانند حمدالله را اندیشیدیم و راهکارهای ان را در مسابقه پیاده می‌کنیم.

وی در مورد اینکه با توجه به شرایط کرونایی سپاهان خودش را چگونه آماده کرده است، گفت: این شرایط برای همه یکسان است. ما به خاطر این ویروس سه-چهار بازیکن خودمان از دست دادیم اما بازیکنان دیگرمان قابلیت‌های فنی بسیارخوبی دارند و جایگزین خوبی برای بازیکنانی که دچار مشکل شدند خواهند بود. آرزو می کنیم هرچه زودتر به شرایط عادی زندگی برگردند. 

توتونی در مورد دو بازی پشت سر هم مقابل النصر عنوان کرد: این شرایط برای هر دو تیم است. فکرهایی داریم که بازی‌ها را به چه شکل برگزار کنیم و برای آن برنامه‌هایی داریم. مسلما در هر دو بازی به یک شکل بازی نمی‌کنیم. شرایط هردو بازی را ارزیابی می‌کنیم. با توجه به اتفاقاتی که در بازی می‌افتد تصمیمات لازم را می‌گیریم. 

دیدگاه تان را بنویسید