بازیکن مس در آستانه انتقال به گل گهر

مدافع جوان تیم مس کرمان مذاکرات مثبتی را با مسئولان باشگاه گل‌گهر انجام داده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، علیرضا آرتا مدافع جوان تیم مس کرمان و تیم ملی امید ایران که سال گذشته مدنظر برانکو و تراکتور نیز قرار داشت، بر ای فصل جدید مورد توجه امیرقلعه‌نویی قرار گرفته و ممکن است به زودی پیراهن آبی سیرجان را بر تن کند.

فارس نوشت؛ آرتا صحبت‌هایی را هم با مسئولان گل‌گهر انجام داده و به توافقاتی هم دست پیدا کرده اما هنوز قراردادی امضا نشده چراکه این بازیکن باید رضایتنامه‌اش را از باشگاه مس کرمان دریافت کند.

محمودمحمودی نیا در این خصوص به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: در جریان مذاکره آرتا با گل‌گهر هستم. با خود این بازیکن هم صحبت کردم. به هرحال او یک پدیده و بازیکن خیلی خوبی است که در تیم امید بازی کرده و پرسپولیس و تراکتور هم سال گذشته خواهان او بودند. ما او را راضی کردیم که در مس بماند و کمک کند تا به لیگ برتر صعود کنیم اما بدشانسی آوردیم و این اتفاق نیفتاد. 

مدیرعامل مس کرمان تصریح کرد: الان هم در تلاشیم تا اورا حفظ کنیم تا در مسابقات فصل جدید به ما کمک کند. با او تلفنی صحبت کردم و خواستم که در مس کرمان بماند. در قرارداد آرتا بندی وجود دارد که بر اساس آن می‌تواند از تیم جدا شود. 

وی در مورد اینکه این بند چگونه است، عنوان کرد: قرارداد او طوری تنظیم شد که تمرکز بالای او را در بازی‌ها داشته باشیم بنابراین بندی وجود دارد که اجازه می‌دهد در صورتیکه مس کرمان لیگ برتری نشد، با پرداخت مبلغی از تیم جدا شود. با اینحال ما مشغول مذاکره‌ایم که او را نگه داریم. به همین خاطر مذاکرات به جلسه دیگری موکول شده است. او بازیکن آکادمی مس کرمان است. اگر بتوانیم او را نگه می‌داریم در غیر این صورت برایش آرزوی موفقیت داریم.

محمودی‌نیا در مورد اینکه آیا رضا مهاجری لیستی را برای جذب بازیکن ارائه کرده، گفت: بله، لیست تهیه شده و به امیدخدا از امروز کارمان را شروع کردیم. سعی داریم تیم با کیفیتی را ببندیم و پس از آن برای برگزاری اردو و بازی تدارکاتی برنامه ریزی می‌کنیم. تمام تلاشمان این است که در این فصل به لیگ برتر صعود کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید