نظرسنجی سایت AFC درباره تیم‌های صعودکننده لیگ قهرمانان آسیا + لینک

سایت رسمی AFC از کاربران خود پرسیده که کدام تیم‌های گروه‌های A تا D مسابقات لیگ قهرمانان آسیا می‌توانند به جمع ۱۶ تیم پایانی رقابت‌ها صعود کنند؟

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در گزارش‌هایی مجزا به بررسی شرایط گروه‌های چهارگانه لیگ قهرمانان آسیا در غرب قاره کهن را بررسی کرد و سپس از کاربران این سایت خواست تا تیم‌های صعودکننده به مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات را انتخاب کنند.

تسنیم نوشت؛ در گروه A، الاهلی عربستان با چهار امتیاز (در صورت حذف الوحده 3 امتیازی می‌شود) در صدر جدول گروه جای دارد. استقلال ایران در جایگاه سوم جدول قرار گرفته که در صورت حذف الوحده امارات از لیگ قهرمانان آسیا، آبی‌ها به جایگاه دوم جدول می‌رسند و بخت بیشتری برای صعود به جمع 16 تیم پایانی رقابت‌ها خواهند داشت. برای شرکت در نظرسنجی گروه A، اینجا را کلیک کنید.

در گروه B مسابقات تیم‌های پاختاکور ازبکستان و الهلال عربستان با شش امتیاز و به لطف تفاضل گل، به ترتیب در جایگاه‌های اول و دوم ایستاده‌اند. شهر خودروی ایران هم بدون امتیاز و با تفاضل گل 5-، در انتهای جدول جای گرفته و کار سختی برای صعود به یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا خواهد داشت. برای شرکت در نظرسنجی گروه B،اینجا را کلیک کنید.

در گروه C رقابت‌ها تیم التعاون عربستان با برتری در دو دیدار قبلی خود، با شش امتیاز در صدر جدول گروه قرار دارد و الدحیل قطر در رتبه دوم جای دارد. پرسپولیس ایران هم که هم‌امتیاز با شارجه امارات و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به این تیم در رده سوم جدول گروه است، می‌تواند به صعود از گروه C امیدوار باشد. برای شرکت در نظرسنجی این گروه، اینجا را کلیک کنید.

در گروه D لیگ قهرمانان آسیا السد قطر و النصر عربستان با 4 امتیاز، به ترتیب رتبه‌های اول و دوم گروه را به خود اختصاص داده‌اند. سپاهان ایران که تنها نماینده کشورمان محسوب می‌شود که در رقابت‌های این فصل به پیروزی رسیده، تنها یک امتیاز با دو تیم بالانشین فاصله دارد و از بخت زیادی برای صعود برخوردار است. برای شرکت در نظرسنجی گروه D، اینجا را کلیک کنید.

 

دیدگاه تان را بنویسید