جی پلاس

در هتل آزادی چه خبر است؟/ اجاره طبقه 23 برای مذاکرات لاکچری استقلال!

مذاکرات استقلال با بازیکنان مدنظر به جای ساختمان این باشگاه به هتلی در شمال شهر تهران منتقل شده است و اخبار نقل و انتقالات این تیم را باید از لابی هتل جست‌ و جو کرد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ در سال‌ های گذشته هواداران استقلال عادت داشتند اخبار نقل و انتقالات این تیم را در نیمه های شب دریافت کنند. در دوران معاونت پندار توفیقی در این باشگاه، او مذاکراتش را با بازیکنان مدنظر این تیم در دفتر کارش انجام می‌داد و اخبار نقل و انتقالات در حدود ساعت دو یا سه بامداد به دست هواداران می‌رسید.

امسال هم نوع دیگری از نقل و انتقالات استقلال از سوی معاونان جدید ارائه شده است. این بار استقلالی‌ ها مذاکرات را به جای ساختمان این باشگاه که یک عرف بین‌المللی است، در هتلی واقع در شمال تهران انجام می دهند!

*اجاره یک طبقه هتل برای مذاکرات لاکچری

هتل آزادی، محل مذاکرات در جوار اتوبان چمران یکی از بزرگترین هتل‌های ایران است که در گذشته تیم ملی فوتبال ایران هم در این هتل استقرار داشت اما حالا استقلالی‌ها این هتل را به محل مذاکره تبدیل کردند.

علت اینکه چرا این محل برای مذاکره انتخاب شده مشخص نیست و شاید این فرضیه مطرح شود که روزانه هزاران نفر برای مذاکره می آیند که اساسا چنین مطلبی هم درست نیست اما جالب است بدانید که کل طبقه 23 این هتل در اختیار استقلالی ها قرار گرفته است.

اجاره یک طبقه کامل از این هتل گران‌قیمت در شرایطی که این تیم مشکلات مالی زیادی دارد، از اتفاقات عجیب است اما در این بین احمد مددی، معاون ورزشی جدید استقلال که از زمان روی کار آمدن سعادتمند، فعالیتش را شلوغ کرده، هزینه هتل را می‌پردازد.

او از مدیران صنعت طلا و جواهر است که به علت دوستی با سعادتمند وارد مجموعه استقلال شده و سمت معاونت ورزشی را هم برعهده گرفته است؛ آن هم بدون داشتن سابقه ورزشی و صرفا به علت توانمندی‌های مالی!

*مغز اصلی نقل و انتقالات استقلال کیست؟

انتقاد اصلی به اقدام استقلالی‌ها این است که در تمام کشورهای اروپایی و تیم‌های سرشناس، بازیکنان برای مذاکره راهی کمپ یا محل ساختمان باشگاه می‌شوند تا با تماشای جام‌های قهرمانی و تاریخچه تیم موردنظر خود، متوجه شوند که وارد چه مجموعه‌ای خواهند شد.

به گزارش جی پلاس، جدای از محل مذاکره آبی‌ها که در این روزها موجب انتقاد هواداران شده، بازیکنان مدنظر این تیم هم از حیث معیارهای مختلفی از جمله کیفیت فنی آن‌ها در شبکه‌های مجازی پرسروصدا شده است. کما اینکه مدیران این تیم هنوز نتوانستند به وعده خود مبنی بر بازگرداندن استراماچونی عمل کنند.

از سوی دیگر مشخص نیست تیم کنونی براساس تفکرات تاکتیکی کدام مربی بسته می شود؟ مجیدی که رفته، استراماچونی نیامده و نامجومطلق هم سرمربی موقت است!

آنچه در هتل آزادی شنیده می شود حاکی از این است که آرش برهانی مغز اصلی نقل و انتقالات است ولی با بالاگرفتن انتقادات او چنین موضوعی را رد کرده است. با این رویه آیا استقلال شانسی برای موفقیت در لیگ بیستم دارد یا راهی را که در فصل گذشته طی کرده، تکرار خواهد کرد؟

 

دیدگاه تان را بنویسید