واکنش رسمی سایپا به خبر تداوم تولید پراید/ آمار کدال مربوط به تولید وانت است

گروه خودروسازی سایپا در واکنش به خبر مبنی بر تولید مجدد پراید گفت:‌ آمارهای اعلام شده مربوط به تولید وانت پراید است نه پراید 131.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس،‌ با انتشار خبری مبنی بر تولید زیرزمینی پراید / تولید پراید متوقف نشد، اداره اطلاع رسانی سایپا با ارسال بیانیه ای به شرح زیر نسبت به این خبر واکنش نشان داد:
 
پیرو درج خبری مبنی بر ادامه تولید خودرو پراید در گروه خودروسازی سایپا به استحضار می رساند که آمار تولید 2 هزار و 262 دستگاه خودرو از خانواده پراید، مربوط به تولید وانت 151 بوده است. 
 
همانطور که مستحضر هستید، گروه خودروسازی سایپا در راستای برنامه های خود برای تحول و تنوع بخشی به سبد محصولات خود، تولید خودرو سواری پراید را طبق برنامه اعلام شده در 31 تیرماه گذشته متوقف کرده است اما تولید وانت 151 که از محصولات خانواده پراید به شمار می رود، با هدف تامین نیاز ناوگان حمل و نقل درون شهری کشور ادامه پیدا خواهد کرد. آمار 2 هزار و 262 دستگاه خودرو از خانواده پراید که در گزارش عملکرد مردادماه شرکت سایپا در سامانه کدال نیز منتشر شده، مربوط به این خودرو تجاری است.
 
بر همین اساس، تولید خودرو سواری پراید در گزارش وزارت صمت نیز به درستی "صفر" درج شده است و آمار تولید وانت 151 در گزارش خودروهای تجاری این وزارت خانه قید شده است.

 

        با احترام                         
رئیس اداره اطلاع رسانی

 

دیدگاه تان را بنویسید