آموزش استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر با نرم افزار ۴K Stogram

در اینجا آموزش کامل نرم افزاری به نام ۴K Stogram برای استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر خود را مشاهده می کنید.

لینک کوتاه کپی شد
 

جی پلاس، دسترسی به اینستاگرام از طریق کامپیوترهای شخصی کار مشکلی است. علاوه بر این، گزینه‌های دانلود عکس شما محدود است و هیچ گزینه‌ای برای بازیابی داده‌ها ندارید. یک نرم افزار اینستاگرام دسکتاپ مانند ۴K Stogram یک راه حل هوشمندانه برای این موضوع است. ما در این مقاله به شما نحوه‌ی استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر با نرم افزار ۴K Stogram را آموزش خواهیم داد.

 

استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر با ۴K Stogram

گجت نیوز نوشت، شما می‌توانید از این لینک نسخه رایگان نرم افزار ۴K Stogram را روی کامپیوتر ویندوز، مک او اس یا اوبونتو خود نصب کنید. زمانی که نرم افزار اجرا شد، شما می‌توانید به جستجوی نام کاربری، هشتگ‌ها یا اماکن در اینستاگرام بپردازید. البته اگر وارد حساب کاربری خود شوید، عملکرد این نرم افزار نیز ارتقاء پیدا می‌کند.

استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر

برای انجام این کار، روی آیکون پروفایل خود کلیک کنید، سپس دکمه‌ی Login کلیک کنید. شما به عنوان جایگزین می‌توانید به مسیر Tools > Login بروید. سپس اطلاعات خود را وارد کنید تا چند ثانیه بعد، پست‌های اینستاگرام شما در شبکه‌هایی روی صفحه نمایان شود.

شما می‌توانید آن‌ها را مرور کنید و با کلیک راست (مانند اینستاگرام روی مرورگر) گزینه‌های بیشتری را در اختیار داشته باشید. شما از طریق خود این نرم افزار می‌توانید عکس‌ها و ویدیوهای اینستاگرام را نیز مشاهده کنید. توجه داشته باشید که آن‌ها در اپلیکیشن‌های پیشفرض کامپیوتر شما اجرا می‌شوند.

منوی Preferences (یا Tools > Preferences) را بررسی کنید تا پوشه‌ی خروجی (Output Folder) عکس‌ها و ویدیوهایتان را برای ذخیره بیابید. به صورت پیشفرض آن‌ها در دایرکتوری Pictures ویندوز ذخیره می‌شوند. در صورت لزوم آن را تغییر دهید.

استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر

برای ذخیره تصاویر در اکانت اینستاگرام خود، شما به نسخه پریمیوم ۴K Stogram نیاز خواهید داشت. می‌توانید پس از آزمایش نسخه رایگان، لایسنس Personal و Professional این نرم افزار را از این لینک تهیه کنید.

بکاپ گرفتن از اکانت اینستاگرام نیز آسوده است. کافیست ابتدا وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوید، سپس به مسیر File > Export Posts بروید. این یک فایل CSV را ذخیره خواهد کرد که شامل نام اکانت و مسیر فایل عکس‌ها و ویدیوهای دانلود شده است.

عکس‌ها و ویدیوهای MP4 دانلود شده را می‌توانید در پوشه خروجی پیشفرض ویندوز خود بیابید. این نرم افزار فایل‌ها را با همان رزولوشنی که آپلود شده‌اند به همراه نام فایل و زمان و تاریخ آپلود آن‌ها ذخیره می‌کند. فرآیند دانلود نیز در پس زمینه کامپیوتر اتفاق می‌افتد و سیستم عامل شما وقتی دانلود به اتمام رسید، شما را مطلع می‌کند.

استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر

اینستاگرام گردی با هشتگ، نام کاربری یا مکان

فرقی نمی‌کند شما یک اکانت در اینستاگرام داشته باشید یا نه، شما با نرم افزار ۴K Stogram قادر به استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر خود هستید. جستجو با نام‌های کاربری، هشتگ‌ها و موقعیت‌های جغرافیایی آسان است. فقط کافیست در بخش مربوطه یکی از آن‌ها را که می‌خواهید وارد کنید و روی گزینه‌ی Subscribe کلیک کنید. برای جستجوی آسان تر می‌توانید از باکس فیلتر موجود (آیکون ذره‌بین) استفاده کنید.

به طور مثال برای پیدا کردن تمام پست‌های اکانت رسمی “LEGO” می‌توانید عبارت “Lego” را وارد کنید، اکانت آن را انتخاب کرده و روی دکمه‌ی Subscribe کلیک کنید. آخرین پست‌ها در فضایی زیر نوار جستجو به نمایش درمی‌آید. برای مشاهده‌ی پست‌های بیشتر روی فلش راست کلیک کنید. شما می‌توانید عکس‌ها را از طریق گزینه‌ی Export Posts در کامپیوتر خود ذخیره کنید.

استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر

۴K Stogram چه کارهای دیگری انجام می‌دهد؟

با نرم افزار ۴K Stogram شما می‌توانید همچنین:

  • در پست‌های دوستان خود بگردید و عکس‌ها و ویدیوهای آن‌ها را دانلود کنید.
  • عکس‌ها را از اکانت‌های Private که شما آن‌ها را دنبال کرده‌اید، دانلود کنید.

نسخه‌ی پریمیوم این نرم افزار همچنین به شما اجازه‌ی دانلود استوری‌ها، کامنت‌ها و متادیتا را هم می‌دهد.

 

با استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر لذت ببرید

استفاده از ۴K Stogram بسیار آسان است و می‌تواند کامل‌ترین تجربه‌ی استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر را در اختیار شما بگذارد. این نرم افزار با رابط کاربری هوشمندانه و کاربرپسندی که دارد، به شما اجازه می‌دهد در کسری از دقیقه تعداد زیادی تصویر را در اینستاگرام مشاهده کرده و دانلود کنید.

 

دیدگاه تان را بنویسید