بند محکم در قرارداد حامد لک با پرسپولیس

مهدی رسول‌پناه و مدیران باشگاه پرسپولیس بند انضباطی سنگینی در قرارداد حامد لک گنجانده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در حالی که برخی گمانه‌زنی‌ها حکایت از حضور احتمالی رشید مظاهری و علیرضا حقیقی در پرسپولیس داشت، اما چنین نشد.

حامد لک با حضور در ساختمان باشگاه پرسپولیس قرارداد دو ساله‌ای را با این باشگاه امضا کرد تا جانشین علیرضا بیرانوند در چهارچوب دروازه سرخپوشان پایتخت در ادامه رقابت‌های فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر فصل آینده شود.
دروازه‌بان فصل گذشته ماشین‌سازی تبریز با تأیید یحیی گل‌محمدی به پرسپولیس آمد تا به گمانه‌زنی‌ها در خصوص این موضوع پایان دهد.

حامد لک یکی از دروازه‌بان‌هایی است که با وجود توانایی‌های فنی بالا، معمولاً به واسطه رفتارهایش در بازی با تیم‌های بزرگ مورد توجه قرار می‌گیرد. او در هر بازی بزرگ معمولاً حاشیه می‌سازد و حالا سؤال هواداران این است که آیا او طاقت نیمکت‌نشینی احتمالی در پرسپولیس را خواهد داشت؟ همه نگران حاشیه‌سازی این گلر جدید در صورت نیمکت‌نشینی در پرسپولیس هستند.

در همین ارتباط کادر فنی پرسپولیس همه جوره از حامد لک تضمین گرفته و سپس اقدام به عقد قرارداد با او کرده است. از آن گذشته شنیدیم مهدی رسول‌پناه و مدیران باشگاه پرسپولیس بند انضباطی سنگینی در قرارداد این دروازه‌بان گنجانده‌اند. به عبارت بهتر هر گونه حاشیه‌ای از جانب حامد لک با جریمه سنگین مالی از سوی باشگاه پرسپولیس مواجه خواهد شد.

البته به حامد لک گفته شده که نه گلر دوم است و نه اول! او باید با بوژیدار رادوشویچ رقابت کند و هر کدام بهتر بودند درون دروازه پرسپولیس بایستند. این گلر بلندقامت که بارها علاقه اش به پرسپولیس را علنی کرده است می‌تواند پس از رسیدن به رؤیای کودکی خود و پوشیدن پیراهن قرمز با تلاشی مضاعف و پرهیز از حواشی غیر ضروری حتی به فیکس شدن هم فکر کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید