هرچه گرفتم ۳ برابرش را پس می دهم

خلیل زاده: از پرسپولیس بروم 12 میلیارد به باشگاه می رسد

مدافع تیم پرسپولیس گفت: هیچ چیز درباره جدایی من از این تیم قطعی نشده اما اگر از پرسپولیس بروم، 12،13 میلیارد به این باشگاه می رسد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،‌ شجاع خلیل زاده درباره نقل و انتقالات اخیر باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: همیشه در فصل نقل و انتقالات هواداران نگران هستند اما خدا را شکر بازیکنان خوبی گرفته ایم. امیدوارم بازیکنان جدید بدانند به چه تیمی آمده اند. اینجا پرسپولیس است که پرهوادارترین تیم آسیا است.

وی افزود: هواداران در این باشگاه برای تیم جان می دهند و بازیکنان جدید با تمام وجود بازی کنند تا همانگونه که در چهار سال اخیر قهرمان شدیم امسال هم بتوانیم برای هواداران قهرمانی بیاوریم.

مدافع پرسپولیس درباره دلیل حضور خود در ساختمان این باشگاه توضیح داد: درباره بحث قراردادم به باشگاه آمدم. تاکنون با پرسپولس بحث مالی نداشته ام و اگر یک صدم درصد هم بخواهم از این تیم جدا شوم، پول خیلی خوبی به پرسپولیس می دهم.

خلیل زاده درباره احتمال جدایی اش از پرسپولیس گفت: تاکنون چیزی مشخص نشده اما اگر بخواهم از این تیم جدا شوم فکر می کنم 12،13 میلیاردی به این تیم می رسد. 

وی درباره اینکه آیا از تیمی قطری پیشنهاد دریافت کرده است، اظهار داشت: پیشنهادهایی دارم اما تاکنون چیزی مشخص نشده است. ان شالله در لیگ قهرمانان آسیا با دعای هواداران نتایج خوبی کسب کرده و پرچم پرسپولیس را بالا نگه می داریم. از همین جا می گویم چه باشیم چه نباشیم، مهم پرسپولیس است.

مدافع تیم پرسپولیس درباره اینکه آیا درست است برخی بازیکنان تیم با هدف بالا بردن مبلغ قرارداد خود پیشنهاد تیم های خارجی را مطرح می کنند، توضیح داد: ما باید تابع قرارداد باشیم. هر کسی پیشنهادی دارد باید آن را به باشگاه بدهد. من هم با داشتن پیشنهاد خارجی باید برای جدایی مبلغ 400 هزار دلار به پرسپولیس بدهم.

خلیل زاده افزود:  اگر بخواهم جدا شوم پول خیلی خوبی به پرسپولیس می رسد که از طریق آن می تواند 3،4 بازیکن خوب بگیرد. ان شالله هرچه خیر است پیش بیاید.

وی درباره کنایه اش به برخی بازیکنان استقلال پس از قهرمان نشدن این تیم درجام حذفی گفت: ما چهار سال است پیاپی قهرمان شده ایم که به دلیل توانایی خودمان بوده است. هواداران در باخت و برد از پرسپولیس حمایت کرده اند و یادم می آید یک روز مقابل یک تیمی آسیایی باخته بودیم اما 100 هزار نفر پرسپولیس را تشویق کردند تا بتوانیم با همان تشویق ها و حمایت ها به فینال آسیا و چهار قهرمانی لیگ برسیم.

مدافع پرسپولیس تصریح کرد: همین که هواداران می دانند بازیکنان از ته دل و با تمام وجود تلاش و دوندگی می کنند از هر چیزی ارزشمندتر است. برای پول در این سال ها بازی نکرده ایم. من با پرسپولیس قرارداد دارم و به همین دلیل به باشگاه آمدم. درباره پیشنهادم صحبت کردم و اگر یک صدم درصد جدا شوم، 12،13 میلیارد گیر باشگاه می آید. 

خلیل زاده افزود: پول می دهیم و از پرسپولیس جدا می شویم. هر چه در این مدت گرفتم را اگر بخواهم جدا شوم سه برابرش را به این تیم پس می دهم.

وی درباره جدایی مهدی ترابی از پرسپولیس گفت: وی برای تیم ما زحمت کشیده و در قهرمانی پرسپولیس خیلی سهیم بوده است. برای مهدی در قطر آرزوی موفقیت می کنم و حتما برای جدایی از تیم دلایلی داشته است. مردم نمی توانند خودشان را جای ترابی بگذارند. امثال من و مهدی به این تیم می آییم و می رویم اما پرسپولیس و هوادارانش می مانند. ما هم برای هواداران آرزوی موفقیت می کنیم و همین که آنها بازیکنان را دوست دارند یک دنیا ارزش دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید