جشن قهرمانی تراکتور در ورزشگاه با حضور تماشاگران مرد و زن + عکس و فیلم

هواداران تیم فوتبال تراکتور استقبال ویژه ای از این تیم داشتند و حالا جشن قهرمانی به ورزشگاه بنیان دیزل کشیده شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،  در حالی که شب گذشته تراکتوری ها در شهرهای مختلف آذربایجان به پایکوبی پرداختند و جشن های خیابانی چند ساعته را در شهر خود برگزار کردند، حالا این کارناوال شادی به ورزشگاه بنیان دیزل رسیده است. اعضای تیم سرخپوش تبریزی 9 صبح امروز از مشهد با پرواز اختصاصی راهی تبریز شدند و این در حالی بود که از نخستین ساعات صبح روز جمعه تی تی ها خود را به فرودگاه شهید مدنی رسانده بودند تا استقبال ویژه ای از تیم محبوبشان انجام دهند.

ورزش 3 نوشت: ترافیک وحشتناکی که از صبح امروز از میدان آذربایجان تا فرودگاه به وجود آمده بود، خود گواه یک روز تاریخی را می‌داد. ورود به فرودگاه کاری بسیار سخت بود و حتی گزارش ها حاکی از آن است که یک پرواز تبریز - تهران به دلیل همین ازدحام باطل شد و مسافرانش نتوانستند به پرواز برسند. ورودی فرودگاه به طور کامل مملو از هواداران قرمزپوشی بود که برای استقبال از تیم قهرمان آمده بودند و در نهایت نیز توانستند با ستاره های خود دیدار کنند.

پس از این که ساعت 10:20 هواپیمای حامل بازیکنان تراکتور به زمین نشست و اطلاعات فرودگاه این موضوع را اعلام کرد، گویی که تراکتور یک بار دیگر قهرمان جام حذفی شده، هواداران خوشحالی کردند و دقایقی بعد یاران مسعود شجاعی با اتوبوس خود را به این جمع کثیر هواداری رساندند تا کارناوال شادی تبریز، مرحله ای جدید را تجربه کند.

با این که برنامه ریزی نشده بود اما این شادی باید در جای دیگری هم تخلیه می‌شد و حالا پس از خیابان های تبریز و فرودگاه شهید مدنی، نوبت استادیوم بنیان دیزل بود که جشن قهرمانی را تجربه کند؛ اتوبوس به سمت ورزشگاه حرکت کرد و تی تی ها نیز همراه با آن راهی این ورزشگاه شدند و این مسیر 40 دقیقه ای را در حدود یک ساعت پیمودند و به استادیوم خود رسیدند.

حالا در این ورزشگاه مرد و زن در استادیوم حضور دارند تا پس از 6 ماه فوتبال بدون تماشاگر، این تراکتوری ها باشند که ورزشگاه را پر می‌کنند و شور و هیجان را به استادیوم ها باز می‌گردانند. کاری که پرسپولیسی ها برای قهرمانی چهارم خود در لیگ برتر انجام ندادند را حالا سرخپوشان آذربایجان به موفق به انجامش شده اند و منتظرند تا جشن قهرمانی آغاز شود.

محمدرضا زنوزی لحظاتی پیش وارد بنیان دیزل شد و به هواداران تراکتور وعده فصلی درخشان در سال پیش رو داد. سکوهای قست روبروی بنیان دیزل پر شده و پیش بینی می‌شود تا دقایقی بعد تمام صندلی ها به تسلط هواداران در بیاید؛ جشن قهرمانی بعد از کرونا برای تی تی ها تمامی ندارد، این انگار تازه آغاز ماجرای آن هاست.

ویدئویی از جشن قهرمانی تراکتور:

دیدگاه تان را بنویسید