ثبت موارد جدید ابتلا به کرونا در تیم‌های اتلتیکومادرید و پاری‌سن‌ژرمن

دو باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و اتلتیکومادرید از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در این تیم‌ها خبر دادند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پس از ابتلای نیمار، آنخل دی‌ماریا و پاردس به ویروس کرونا، سه بازیکن دیگر این تیم نیز به این بیماری مبتلا شده‌‌اند. طبق اعلام نشریه اکیپ فرانسه، مارکینیوش مدافع برزیلی، کیلور ناواس دروازه‌بان کاستاریکایی و مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی PSG نیز به فهرست مبتلایان به کرونا در این تیم اضافه شده‌اند و آنها نیز اولین بازی قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه در فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال فرانسه را از دست خواهند داد. پاری‌سن‌ژرمن 6 روز دیگر باید اولین بازی‌ خود در فصل جدید لوشامپیونه را مقابل تیم لانس انجام دهد و این در حالیست که تا الان 6 بازیکن این تیم به دلیل ابتلا به کرونا قرنطینه هستند.

تسنیم نوشت: در میان این 6 نفر گویا، نیمار، پاردس، دی‌ماریا و مارکینیوش در سفر اخیرشان به منطقه توریسیتی ایبیسای اسپانیا پس از حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا به کرونا مبتلا شده‌اند.

در همین حال باشگاه اتلتیکومادرید اسپانیا هم اعلام کرد که دو بازیکن این تیم به ویروس کرونا مبتلا و قرنطینه شده‌اند. طبق اعلام باشگاه، دیه‌گو کاستا و سانتیاگو آریاس دو بازیکنی بوده‌اند که تست کرونای‌شان مثبت شده است و به این ترتیب از حضور در تمرینات تیم که از امروز (جمعه) آغاز می‌شود، معاف شده‌اند.

دیگر بازیکنی که به تازگی تست کرونایش مثبت شده، استیو ماندانا دروازه‌بان ذخیره تیم ملی فرانسه بوده است. سنگربان تیم فوتبال مارسی به همین دلیل اردوی تیم ملی فرانسه برای حضور در لیگ ملت‌های اروپا را ترک کرده است.

دیدگاه تان را بنویسید