شماره ۱۰ پرسپولیس به پهلوان رسید / عکس

احسان پهلوان در اولین تمرین با شماره ۱۰ برای پرسپولیس به میدان رفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، احسان پهلوان که روز چهارشنبه پرسپولیس پیوست، یک روز از یحیی گل‌محمدی مرخصی گرفت و امروز به تمرین سرخ ها اضافه شد تا اولین تمرین خود را با قرمزهای تهرانی انجام دهد و به صورت رسمی با پیراهن سرخ ها رونمایی شود.

ورزش 3 نوشت: پهلوان که یکی از ستاره های نقل و انتقالات محسوب می‌شد، در حالی حالا به پیراهن پرسپولیس رسیده که فصلی درخشان را با ذوب آهن سپری کرد و به خصوص در هفته های آخر با نمایش هایش، تمجیدهای بسیاری را متوجه خود دید و حتی اغراق نیست که بگوییم به دوران اوج خود بازگشت.

این هافبک ۲۵ ساله که توانایی بازی در پست های هافبک کناری، وینگر و هافبک هجومی را دارد، پیش‌تر از ملاقات با پرسپولیس یک شوت استثنایی و گلی تماشایی در کارنامه داشت و حالا هواداران پرسپولیس انتظار دارند که او همان نمایش ها را در این تیم نیز تکرار کند.

او حالا جانشین ترابی است و این ماموریت را دارد که با پیراهن شماره ۱۰ برای قرمزها بدرخشد. فصل گذشته این پیراهن در اختیار احمدزاده بود که جدا شد و پیش تر برتن مهدی شریفی بود که اغلب روی نیمکت می‌نشست.

 

احسان حالا به کیت شماره ۱۰ که مهم ترین شماره در هر باشگاهی است رسیده و خود را از نظر پایگاه اجتماعی نیز در وضعیت خوبی می‌بیند‌. او که پیش‌تر با پیراهن  عملکردی درخشان را از خود به جای گذاشت و امیدوار است هت‌تریک کند و در تیم سوم نیز با یحیی گل‌محمدی موفق و موثر ظاهر شود.

دیدگاه تان را بنویسید