تمام حواشی فینال جام حذفی+عکس و ویدیو

حضور وزیر ورزش در ورزشگاه امام رضا (ع)/ اشک های ساکت الهامی روی سکو

تیم های استقلال و تراکتور در فینال جام حذفی امروز به مصاف هم رفتند و در پایان شاگردان ساکت الهامی قهرمان جام حذفی شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم های استقلال و تراکتور در فینال جام حذفی امروز(پنج شنبه) در ورزشگاه امام رضا (ع) به مصاف هم خواهند رفت و در پایان شاگردان ساکت الهامی با نتیجه سه بر دو به پیروزی دست یافتند و قهرمان جام حذفی شدند.

* استقلال پس از زدن یکی از گل‌های بازی در نیمه دوم در فاز حمله بود که ساکت الهامی به شدت به یکی از کمک داوران اعتراض کرد. همین مسئله باعث شد بنیادی‌فرد سرمربی تراکتور را اخراج کند. الهامی در ادامه رفتارهای عجیب خود به بنیادی‌فر حمله‌ور شد و سپس یکی از عوامل برگزاری بازی را هُل داد. اعتراض‌های سرمربی تراکتور باعث شد بازی برای دقایق زیادی متوقف شود. این مسئله با اعتراض نیمکت استقلال و بازیکنان این تیم روبه‌رو شد.

* الهامی پس از رفتن روی سکوها اشک می‌ریخت.

*بازیکنان استقلال هنگام گرفتن عکس تیمی بنری را برای تبلیغ فعالیت‌های خیریه  در دست داشتند. ووریا غفوری نیز عکسی از سرژیک تیموریان را در دستان خودش گرفته بود.

*فرهادمجیدی و ساکت الهامی سرمربیان دو تیم پیش از شروع بازی به خوش و بش با هم پرداختند.

*تعداد زیادی از عوامل غیرمرتبط به این مسابقه به عنوان تماشاگران استقلال در ورزشگاه حضور دارند. این در حالی است که حتی خبرنگاران نیز مجاز به حضور در ورزشگاه‌ها نیستند.

*محمدرضا خانزاده پس از باز کردن دروازه استقلال، نشان تراکتور روی پیراهنش را به تماشاگران حاضر در ورزشگاه نشان داد.

*روزبه چشمی که  از روی سکوها بازی را تماشا می کند در اعتراض به گل دوم تیم تراکتور با فریادهای خودش به داور اعلام کرد که پیش از این گل توپ به دست بازیکن تراکتور خورده بود. اعتراض بازیکنان استقلال از روی سکوها در چند مرتبه به داور مشهود بود. 

*بازیکنان استقلال پیش از شروع بازی با لباس‌هایی منقش به تصویر سرژیک تیموریان پیشکسوت فقید این تیم وارد زمین شدند.

*فرشی که به مناسبت اعزام تیم ملی ایران به جام جهانی روسیه بافته شده بود، امروز به موزه آستان قدس اهدا شد.

*حدود 200 تماشاگر در طبقه بالایی ورزشگاه امام رضا برای تماشای این بازی حضور دارند.

*احمدسعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال قصد داشت نزدیک به زمین بازی به تماشای مسابقه بپردازد که با ممانعت برگزار کنندگان مسابقه مواجه شد.

سعادتمند

*جایگاه خبرنگاران به عوامل و همراهان تیم استقلال اختصاص داده شده است. هادی طباطبایی پیشکسوت استقلال نیز در این جایگاه حضور دارد.

*وزیر ورزش به همراه تولیت آستان قدس بعد از زیارت حرم امام رضا و بازدید از از موزه ورزش آستان قدس، وارد ورزشگاه شدند.

*ایوب ذوالفقاری سرپرست تیم تراکتور، پیش از شروع بازی نسبت به حضور زیاد همراهان استقلال اعتراض کرد. ذوالفقاری در اعتراض به ناظر بازی عنوان کرد که روز گذشته قرار بر این شده که فقط 20نفر همراه تیم ها به ورزشگاه بیایند اما بیشتر از 200نفر به همراه استقلال در ورزشگاه حاضر هستند. ذوالفقاری در این اعتراض گفت آذری‌های مشهد بیشتر هستند. این جام را بیهوده به مشهد آورده‌اید به تهران ببرید. ناظر مسابقه نیز در پاسخ اعتراضات ذوالفقاری اعلام کرد که بهتر است با مسئولین برگزاری مسابقه مثل روشنک صحبت کند.

* بهزاد غلامپور مربی دروازه بانان استقلال که در این بازی محروم است و نمی تواند روی نیمکت باشد، وقتی برای گرم کردن وارد زمین شد با تذکر ناظر بازی روبرو شد و از او خواست با توجه به محرومیت زمین را ترک کند اما غلامپور با وجود چند تذکری که گرفت حاضر به ترک زمین نشد و درنهایت وقتی با تذکر جدی ناظر بازی و تهدید به ورود پلیس به زمین مواجه شد زمین را ترک کرد.

*در دقایق ابتدایی بازی شیخ دیاباته و ایمان سلیمی با هم جر و بحث کردند که باعث شد داور مسابقه به هردوی ان‌ها تذکر جدی بدهد.

*پرچم بزرگی با نشان تیم تبریزی و جمله یاشاسین تراکتور بخش دیگری از سکوهای ورزشگاه امام رضا را پوشانده است.

*پیش از شروع بازی و هنگام گرم کردن دو تیم، ساکت الهامی بازیکنان تراکتور را در کنار زمین جمع و در مورد نکات فنی با آن‌ها صحبت کرد.

*تعدادی از لیدرهای تیم تراکتوردر ورزشگاه حضور دارند.

*مهدی قائدی و ساسان انصاری هنگام ورود دو تیم به زمین برای گرم کردن، مشغول خواندن دعا شدند.

*جام قهرمانی مسابقات حذفی فوتبال ایران در کنار زمین، پیش از شروع بازی سوژه عکاسان شد.

*مسعود سلطانی فر با حضور در ورزشگاه امام رضا(ع)، پیش از شروع مسابقه فرشی را منقش به حرم مطهر امام هشتم در دست و با آن عکس یادگاری گرفت.

گرم کردن بازیکنان استقلال پیش از بازی

 

ویدیویی از ورزشگاه امام رضا (ع) پیش از شروع بازی

* ورزشگاه امام رضا (ع) برای این دیدار آماده شده است، البته با سبک تزیین سازمان لیگ! بازهم روی سکوهای ورزشگاه بنرهای تبلیغاتی فراوان دیده می‌شود تا ببیندگان تلویزیونی در آخرین بازی فصل فوتبال بی‌نصیب از تصاویر در نظر گرفته این سازمان نباشند.

 

* کانون هواداران باشگاه استقلال نیز در اقدامی جالب، پارچه نوشته‌هایی با اعداد 6 و 4 در قسمت غربی ورزشگاه به نمایش درآورده و به این شکل برای هواداران رقیب سنتی خود پرسپولیس کری خوانده است.

 

تیم فوتبال تراکتور تبریز , فوتبال , تیم فوتبال استقلال , جام حذفی فوتبال ایران , تیم فوتبال تراکتور تبریز , فوتبال , تیم فوتبال استقلال , جام حذفی فوتبال ایران , تیم فوتبال تراکتور تبریز , فوتبال , تیم فوتبال استقلال , جام حذفی فوتبال ایران ,

دیدگاه تان را بنویسید