دو بازیکن مدنظر استقلال مشخص شدند

استقلال برای جذب دو بازیکن جوان لیگ نوزدهم نامه نگاری کرده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،‌ احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال در پایان نشست خبری سه ساعته هیات مدیره این باشگاه، در بخشی از صحبت‌های خود درباره تقویت آبی‌ها صحبت کرد؛ وی اشاره داشت که آن‌ها برای جذب بازیکنانی که قرارداد داشته‌اند به شکل حرفه‌ای با باشگاه‌های طرف قرارداد وارد با ارسال نامه، مذاکرات رسمی خود را آغاز کرده‌اند.

حال از باشگاه استقلال در راستای تقویت و حضور قدرتمندانه در لیگ قهرمانان آسیا، ظهر امروز و با ارسال نامه‌ای رسمی به دو باشگاه نفت مسجد سلیمان و پیکان به ترتیب خواستار صدور رضایتنامه و جذب حبیب فرعباسی و سعید واسعی شد.

در حالی‌که هنوز سرنوشت رسمی نیمکت آبی‌ها در فصل آتی مشخص نیست و گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره جدایی مجیدی و بازگشت استراماچونی مطرح است، این اقدام عجیب و خودجوش از سوی مدیرعامل باشگاه استقلال صورت گرفته است؛ جالب این‌که مجید نامجو مطلق به مانند فرهاد مجیدی معتقد است که کادرفنی استقلال لیست خرید خود را ارائه داده است اما امشب بار دیگر سعادتمند این صحبت رد کرد و گفت لیستی از کادرفنی در اختیار او نیست!

با این اوصاف مشخص نیست جذب فرعباسی و واسعی براساس کدام لیست در حال انجام است و باید منتظر ماند و دید واکنش فرهاد مجیدی و کادرفنی آبی‌ها پس از دیدار فینال جام حذفی به این تحرکات از سوی مدیریت باشگاه چگونه خواهد بود؟

 

دیدگاه تان را بنویسید