استقلال به دنبال جذب گزینه مدنظر پرسپولیس

در شرایطی که پرسپولیس در اولین گام از نقل و انتقالات تابستانی خود قصد جذب سعید آقایی را دارد، این مدافع چپ با پیشنهاد از رقیب دیرینه سرخ‌ها مواجه شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ سعید آقایی، مدافع چپ پای فصل گذشته سپاهان که چندی پیش با پایان قراردادش با طلایی‌پوشان از اصفهان خارج شد، هدف نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است.

در این زمینه گفته می‌شود مذاکرات با این بازیکن چپ پا به شکل مثبتی پیش رفته و اگر اتفاق خاصی نیفتد طی 48 ساعت آینده و با حضور این بازیکن در تهران باید منتظر عقد قرارداد او بود. در این رابطه اما گفته می‌شود استقلال نیز پیشنهاد خود را برای جذب این بازیکن به او اعلام کرده و از نظر مالی نیز پیشنهاد آنها بالاتر از پرسپولیس است.

با این حال با توجه به توافق این بازیکن با یحیی گل محمدی و قولی که برای حضور در این تیم داده، آقایی پاسخ روشنی به استقلال نداده است و بعید است مقصد خود را تغییر دهد. باید دید در شرایطی که یحیی گل محمدی به شدت نسبت به عملکرد نقل و انتقالاتی باشگاه شاکی است، آیا آنها قادر خواهند بود سعید آقایی را به عنوان خرید خود رونمایی کنند و فشارها را کاهش دهند یا این مدافع چپ پا با پیشنهادی که از تراکتور و استقلال نیز دریافت کرده، اغوا می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید