تلاش یوونتوس برای تحقق رویای هم‌تیمی شدن مسی و رونالدو

طبق ادعای ۲ رسانه معتبر اروپایی قهرمان سری A ایتالیا قصد دارد دو بازیکن برتر فوتبال جهان را هم‌تیمی کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، هم‌تیمی شدن لیونل مسی و کریستیانو رونالدو دو بازیکن که روی هم 11 بار توپ طلا را برده‌اند، سناریوی هیجان‌‌انگیزی برای هواداران فوتبال بوده و هست و طبق ادعای دو نشریه ورزشی معتبر اروپا باشگاه یوونتوس قصد دارد این افتخار را به نام خود ثبت کند.

ابتدا این نشریه اکیپ فرانسه بود که نوشت بانوی پیر قصد دارد از نارضایتی لیونل مسی از مسئولان باشگاه یوونتوس استفاده کند و او را به تورین ببرد. اکنون هم نشریه آ اس اسپانیا این خبر را تأیید کرده و نوشته که یوونتوسی‌ها با نمایندگان مسی تماس گرفته‌اند تا نظر آنها را درباره امکان جذب این ستاره 33 ساله آرژانتینی جویا شوند.

پیش از این از باشگاه‌های منچسترسیتی، پاری‌سن‌ژرمن و اینتر به عنوان محتمل‌ترین مقاصد مسی پس از ترک بارسلونا یاد می‌شد اما الان یوونتوس هم به این فهرست اضافه شده و ظاهراً این باشگاه که دو سال پیش کریستیانو رونالدو را از رئال مادرید خرید حالا می‌خواهد دیگر بازیکن برتر سال‌های اخیر لالیگا را به سری A ببرد.

جذب مسی اما نه تنها برای یوونتوس بلکه برای هیچ یک از دیگر مشتریان او کار آسانی نخواهد بود چرا که باشگاه بارسلونا تأکید دارد که مهلت این بازیکن آرژانتینی برای فعال کردن بند قراردادش – بندی که به او اجازه می‌دهد به صورت یکطرفه قراردادش را فسخ کند تا دهم ژوئن بوده است و الان بیش از دو ماه و نیم از آن زمان گذشته است. البته مسی و وکلایش معتقدند که آن بند مربوط به شرایط عادی بوده نه زمانی که فصل به خاطر وقفه سه ماهه ناشی از کرونا تا اواسط ماه آگوست ادامه داشته است.

در همین حال خبری دیگر از باشگاه بارسلونا که نشریه مارکای اسپانیا آن را منتشر کرد، این است که این کاتالان‌ها با مؤسسه حقوقی «کواتره‌کاساس» که به طور مشترک مسئولیت رسیدگی به امور حقوقی این باشگاه و لیونل مسی را برعهده داشت قطع همکاری کرده‌اند چرا که آن را فراهم کردن شرایط درخواست رسمی جدایی برای مسی می‌دانند.

اگر مسی بتواند خواسته‌اش برای فسخ یک‌طرفه قرارداد با بارسلونا را محقق کند و به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شود، یوونتوس رقیبی جدی برای منچسترسیتی و سایر مشتریان ستاره بارسلونا خواهد بود. با این وجود در حال حاضر هنوز از منچسترسیتی به سبب حضور پپ گواردیولا در این تیم به عنوان اصلی‌ترین مشتری مسی نام برده می‌شود. گواردیولا در بارسلونا 4 سال مسی را تمرین داده و با او پرافتخارترین مقطع از تاریخ این باشگاه را رقم زده است.

دیدگاه تان را بنویسید