کشف بیش‌از یک تن انواع موادمخدر در سراوان

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: یک تن و ۶۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در ۲ عملیات موفقیت آمیز مرزبانان در مبارزه با قاچاقچیان در جنوب این استان کشف شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سردار احمدعلی گودرزی روز شنبه در این‌باره اظهارداشت: در راستای تشدید برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران سیستان و بلوچستان از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی "مک‌سوخته" شهرستان سراوان مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، محل اختفای قاچاقچیان و محموله موادمخدر و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله به عمق کشور مشخص شد، مرزداران در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی منطقه موردنظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی تصریح کرد: در این عملیات هدفمند، مرزداران موفق شدند در پاک سازی منطقه ۸۲۰ کیلوگرم تریاک و ۳۴۷ کیلوگرم حشیش را کشف کنند. 

وی به یک عملیات موفقیت‌آمیز جداگانه دیگر توسط مرزداران هنگ مرزی جکیگور نیز اشاره کرد و افزود: در عملیاتی جداگانه،قاچاقچیان که قصد داشتند در فرصتی مناسب محموله خود را به وسیله ۲ دستگاه خودرو نیسان وارد کشور کنند با هوشیاری مرزداران از رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند و ضمن رها کردن محموله از محل متواری شدند و مرزداران در این عملیات ضمن توقیف ۲ دستگاه خودرو ۵۰۵ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک را کشف کنند.

گودرزی ضمن تقدیر از مجاهدت‌های مرزداران سیستان و بلوچستان، خاطرنشان کرد: مجموعه مرزبانی با اشراف اطلاعاتی و حضور در تمام نقاط مرزی کشور، اجازه نمی‌دهد قاچاقچیان موادمخدر در هیچ نقطه‌ای از کشور احساس امنیت و آرامش کنند و برخورد مرزبانی نیروی انتظامی و دستگاه قضائی با آنان قاطعانه خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید