کشف ۳ تن موادمخدر در ۷۲ ساعت

سردار رضایی از کشف بالغ بر ۳ تن انواع مواد مخدر از تعدادی از قاچاقچیان در ۷۲ ساعت گذشته خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا درباره کشفیات مرزبانی اظهار کرد: در ماه رمضان که همه ملت روزه دار هستند، فرزندانشان در مرز‌ها روزه گرفته‌اند و عباداتشان توأم با گشت و مراقبت از مرزهاست.

فرمانده مرزبانی ناجا افزود: مرزبانان در ۷۲ ساعت گذشته طی ۲ عملیات در مرز‌های شرقی و یک عملیات در مرز‌های دریایی موفق شدند بیش از ۳ تن کشفیات مواد مخدر را داشته باشند.

او بیان کرد: در این مدت تعدادی سلاح، مهمات ذینفع و ابزاری مورد استفاده مافیا و قاچاقچیان نیز کشف شد.

سردار رضایی گفت: مرزبانان در ۷۲ ساعت گذشته در حوزه مرزهای شرقی  ۲ عملیات بزرگ داشتند و در یک عملیات ۱۶۲۴ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد، همچنین در یک عملیات دیگر ۶۷۰ کیلوگرم از انواع حشیش، هروئین، تریاک و تعدادی سلاح، مهمات کشف شد و تعدادی از قاچاقچیان نیز دستگیر شدند.

او افزود: در حوزه دریایی هرمزگان عملیات متفاوتی داشتیم که آخرین عملیات آن شب گذشته صورت گرفت و بیش از ۷۰۰ کیلوگرم موادمخدر از دریا کشف شد.

سردار رضایی با بیان اینکه جمعا در ۷۲ ساعت گذشته بیش از ۳ تن انواع مواد مخدر کشف شد، گفت: این فرزندان با این اقتدار، نیت و صلابت امروز عباداتشان این گونه است.

فرمانده مرزبانی ناجا بیان کرد: ما در کنار این موضوع، اقدامات خوبی داشتیم و در این شرایط بیماری کرونا همرزمانمان داوطلبانه از حقوق خودشان مبالغی را جمع آوری کردند و در تمام مرز‌ها از جمله مرز‌های شرقی و دریا به کمک مرزنشینان رفتند و اقلامی را به منظور همدلی پخش کردند.

او با بیان اینکه این موضوع برای مرزبانان تازگی ندارد و آن‌ها در هر شرایطی کمک‌ها را دنبال می‌کنند، گفت: ما خود را از مرزنشینان می‌دانیم. امروز در بحث همدلی یک وظیفه ذاتی داریم که هر جایی به کمکی نیاز بود، در کنارشان باشیم.

سردار رضایی در پاسخ به سوالی مبنی بر تعداد مبتلایان کرونا در مرزبانی گفت: تعدادی از مرزبانان استان‌های شمالی مبتلا به کرونا شده بودند و اکنون بهبود یافته‌اند.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه تاکنون از پاسگاه‌های مرزی سایر نقاط کشور گزارشی مبنی بر ابتلای مرزبانان به ویروس کرونا نرسیده است، گفت: تعداد اندکی از افرادی که مبتلا به کرونا شدند و وضعیت مناسبی نداشتند، به محل خدمت خود بازگشتند.

 

دیدگاه تان را بنویسید