گلایه تارتار از شروع بد بازی مقابل تراکتورسازی

مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی را خیلی بد شروع کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مهدی تارتار بعد از شکست مقابل تراکتور در نیمه نهایی جام حذفی در نشست خبری گفت: بابت غیبتم در نشست خبری پیش از بازی عذرخواهی می‌کنم. بازی را خیلی بد شروع کردیم و با توجه به اینکه در 30 دقیقه ابتدایی مسابقه بازیکنان ما به خوبی به وظایف تاکتیکی شان را انجام ندادند.

وی گفت:‌ البته بازی تا پایان نیمه اول متعادل بود، نیمه دوم را هم بد شروع نکردیم اما در یک لحظه گل خوردیم و بازیکنان با تجربه تراکتور هم از این موقعیت به خوبی استفاده کردند و توانستند گل برتری را بزنند. البته ما به تیم بزرگ تراکتور خیلی فشار آوردیم و بازی زیبا شد و با توجه به اینکه بازی حذفی بود ما بی‌مهابا حمله کردیم.

تارتار تصریح کرد: دو موقعیت گلزنی هم در ضدحمله به دست آوردیم. در مجموع کسانی که بازی را دیدند از این بازی لذت بردند. به تیم تراکتور تبریک می‌گویم و برای این تیم در فینال آرزوی موفقیت می‌کنم. 

سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه بعد از گل تراکتور شما انسجام تیمی‌تان را از دست دادید، عنوان کرد: بعد از گل ما همه چیز را در جام حذفی از دست داده بودیم. یا باید به همه چیز می‌رسیدیم یا هیچ چیزی گیرمان نمی‌آمد. وقتی گل را را به خاطر اشتباهی که در خط دفاعی داشتیم داشتیم خوردیم 5-6دقیقه تمرکزمان را از دست دادیم اما بعد از آن فشار زیادی به تراکتور وارد کردیم ولی در زدن ضربات آخر کم دقت بودیم و نتوانستیم گل بزنیم. 

وی ادامه داد: باید از هواداران تیمم تشکر کنم که تا آخرین لحظه تیم را حمایت کردند. از بازیکنان باشرفم تشکر کنم که جوانمردانه بازی کردند و به تعهدات‌شان به خوبی عمل کردند. از آقای محمدی رئیس منطقه نفت‌خیز جنوب کشور و مدیرعامل نفت مسجدسلیمان و مدیرعامل باشگاه تشکر می‌کنم. امیدوارم مسئولان رده‌ بالای استانی به فکر این تیم باشند مسجدسلیمان از مناطق محروم است و مردمش به عشق این تیم زندگی می‌کنند. امیدوارم ما را حلال کنند. 

به گزارش فارس، حسنوند مدیر رسانه‌ای نفت مسجدسلیمان در ابتدای نشست اعلام کرد این شکست حاصل حمایت نکردن وزارت ورزش و مدیرکل ورزش و جوانان استان از تیم مسجدسلیمان است. اگر آنها به تعهدات خود عمل می‌کردند قطعاً این مسابقه نتیجه دیگری داشت. همچنین صحبت‌های مهدی تارتار به نظر می‌رسد به نوعی خداحافظی از تیم نفت مسجدسلیمان بود.

دیدگاه تان را بنویسید