عزم جزم گواردیولا برای جذب مسی

یک رسانه آمریکایی از تصمیم جدید منچسترسیتی برای جذب مسی، فوق ستاره بارسلونا خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،‌ موضوع ترک مسی از بارسلونا به یکی از سوژه‌های اصلی این باشگاه بدل شده است. این تیم که پس از باخت سنگین 8 بر 2 مقابل بایرن مونیخ پروژه تغییر نسل بازیکنان را آغاز کرده اکنون مسی را در آستانه ترک نیوکمپ می‌بیند.

طبق اخبار منتشر شده از چند روز گذشته در رسانه‌های اسپانیایی، مسی به شدت با هیئت مدیره بارسلونا به مشکل برخورده و می‌خواهد از این تیم برود.

این فرد از اینکه اطلاعات زیادی از جلسه‌اش با کومان در پنج شنبه گذشته منتشر شده عصبانی شده و آینده خود را در باشگاهی دیگر می‌بیند.

از اینترمیلان گرفته تا پاریس همه برای خرید مسی به تکاپو افتادند و اکنون منچسترسیتی نیز به دنبال جذب این فوق ستاره است.

به نقل از ESPN ، مسی که با لوئیس سوارس به شدت رفیق و صمیمی است به این بازیکن گفته که می‌خواهد از بارسلونا برود و به دنبال تیم جدید خود است.

جالب این است که روزگذشته سوارس نیز از سوی کومان کنار گذاشته شد تا این بازیکن نیز فصل آینده در ترکیب تیمی دیگر فوتبال بازی کند.

منچسترسیتی و پپ گواردیولا که در رسیدن به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا ناکام بودند، قصد دارند تا با مسی به این افتخار دست یابند. البته این مسئله به آسانی نخواهد بود و این بازیکن بیشترین دستمزد در دنیای فوتبال را دریافت می‌کند.

ضمن اینکه بند جداسازی این بازیکن 700 میلیون یورو بوده و پرداخت چنین پولی غیرممکن است.

با اینکه سران بارسلونا مسی را غیرقابل فروش خواندند ولی بازیکن بارسا می‌خواهد با توافق مشترک پول فروشش کاهش یابد تا تیم‌های دیگر بتوانند این مبلغ را بپردازند.

مشکل اصلی منچسترسیتی در جذب مسی، موضوع قانون «فیرپلی مالی» است. همانطور که پاریس این مشکل را دارد و توخل پس از نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به این مسئله واکنش داد و آمدن مسی را غیرممکن دانست. باید دید آیا این تیم انگلیسی می‌تواند با خرید این بازیکن و حل مشکلات اقتصادی خود این مشکل را حل کند یا خیر؟

مسی گرچه علاقه به ترک بارسلونا و رفتن به تیمی دارد ولی با شرایط اقتصادی کنونی و مبلغ بالای دستمزد و فروش او،‌این اتفاق بسیار غیرمنتظره خواهد بود مگر اینکه تیمی بتواند موضوع فیرپلی مالی را برای خود حل کند و بتواند از پس پول او برآید.

 

دیدگاه تان را بنویسید