بوق اشغال سامانه پشتیبانی سهام عدالت و سرگردانی مردم

با گذشت ۴ ماه از آزاد سازی سهام عدالت هنوز هستند سهامدارانی که برای فروش ۳۰ درصد اولیه سهامشان دچار مشکل شدند و نتوانستند پول خود را دریافت کنند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، با توجه به اینکه حدود چهار ماه است که از آزادسازی ۳۰ درصد  سهام عدالت می‌گذرد، عده‌ای به دلیل اینکه بانک‌ها پول‌های حاصل از فروش را تا به حال به حسابشان نریخته اند یا اینکه دیر واریز کرده اند، به مشکل برخورده اند.

هنوز برخی افراد پول فروش ۳۰ درصد اول سهام عدالت را دریافت نکرده اند که عید غدیر اجازه فروش ۳۰ درصد دوم سهام عدالت را هم داده شد.

سهامداران زیادی به دلیل عدم واریز وجه حاصل از فروش سهامشان تماس گرفتند و مشکلات خود را مطرح کردند.

یکی از سهامداران در خصوص  فروش سهام عدالتش به یکی از بانک‌ها گفت: من در اردیبهشت ماه به علت اینکه نیاز مالی پیدا کرده بودیم برای فروش ۳۰ درصد از سهام عدالت به یکی از بانک‌ها مراجعه کردم، اما متاسفانه بعد از یک ماه بانک فقط نصف پول را به حسابم واریز کرد.

سرگردانی مردم بعد از گذشت ۴ ماه از آزاد سازی ۳۰ درصد سهام عدالت

سرگردانی مردم بعد از گذشت ۴ ماه از آزاد سازی ۳۰ درصد سهام عدالت

علاوه بر این موضوع مشکلات دیگری هم سر راه فروش سهام عدالت سهامداران  وجود دارد که هیچ نهاد و مسئولی پاسخگوی آن نیست.

فهیمی سخنگوی ستاد آزاد سازی سهام عدالت درباره علت عدم واریز وجه حاصل از فروش سهام عدالت گفته است که شماره شبای افرادی که هنوز پول به حساب آن‌ها واریز نشده است مشکل دارد و بانک‌ها با تماس با متقاضیان فروش به دنبال رفع این مشکل هستند.

مسئولان وزارت اقتصاد برای دریافت شکایات سهامداران سهام عدالت شماره ۵ رقمی ۸۳۳۳۸ اعلام کردند تا افرادی که درخصوص فروش سهام شان دچار مشکل هستند با آن تماس بگیرند، اما این شماره هیچ پاسخگویی برای مردم ندارد!

خبرنگار ما برای بررسی مشکلات سهامداران بار‌ها با شماره ۸۳۳۳۸ تماس گرفت، اما متاسفانه این شماره در ابتدای تماس قطع می‌شود و به اپراتور وصل نمی‌شود.

به همین دلیل موضوع را از مسئولان مربوط در وزارت اقتصاد پیگیری کردیم آن‌ها گفتند این شماره تماس به وزارت اقتصاد ارتباطی ندارد و موضوع باید از سازمان خصوصی سازی پیگیری شود، موضوعی که وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه نشست با کمیسیون اقتصادی مجلس به آن اشاره کرده و از مردم خواسته با روابط عمومی وزارت اقتصاد برای اعلام مشکلات تماس بگیرند.

زمانی که مشکل را از مسئولان سازمان خصوصی سازی جویا شدیم آنها هم از پاسخگویی  شانه خالی کردند و مشکل را به گردن سازمان بورس انداختند، اما بورسی‌ها هم می‌گویند این خط تماس در اختیار سازمان خصوصی سازی است و آن‌ها باید به این مشکلات رسیدگی کنند.

به نظر می رسد هنوز مسئولان سهام عدالت در وزارت اقتصاد، سازمان خصوصی سازی و سازمان بورس در خصوص فروش سهام عدالت به یک نظر واحد نرسیده اند و چوب این عدم هماهنگی را سهامداران می خورند.

دیدگاه تان را بنویسید