گزارش تمرین استقلال/ غیبت دانشگر و حضور سه بازیکن با لباس شخصی

در شرایطی تمرین امروز استقلال انجام شد که فرشید باقری خود را به کادر فنی معرفی کرد اما محمد دانشگر در محل تمرین حاضر نشد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت 18:30 دقیقه در زمین مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

 پیش از شروع تمرین فرهاد مجیدی برای دقایقی شاگردانش را دور هم جمع کرد و با آنها به گفت‌وگو پرداخت. سرمربی تیم استقلال در شرایطی با بازیکنان صحبت می‌کرد که فرشید باقری بعد از عذرخواهی از کادر فنی و بازیکنان در جمع آنها حضور داشت اما محمد دانشگر در تمرین این تیم شرکت نکرد. ظاهراً دانشگر مصدومیتی داشته و طی روزهای گذشته در کلینک باشگاه استقلال نیز حاضر نشده و با وجود بخشش از طرف کادر فنی با هماهنگی با مسئولان تیم نتوانسته در محل تمرین تیمش شرکت کند.

 علی کریمی، روزبه چشمی و مرتضی تبریزی در محل تمرین آبی‌پوشان با لباس شخصی حاضر شدند. وضعیت چشمی برای بازی روز چهارشنبه مشخص نیست و مرتضی تبریزی نیز چند ماه از میادین دور خواهد بود و تنها علی کریمی شانس بازی مقابل پرسپولیس را دارد که البته فعلاً زیر نظر کادر پزشکی مشغول درمان است.

 در بخش اول تمرین بازیکنان زیر نظر ربانی بدن‌های خود را گرم کرده و سپس به کار تاکتیکی مشغول شدند. در بخش بعد برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال درون تیمی برگزار شد که مجیدی و همکارانش روی اجرای آن حساسیت فراوانی به خرج دادند. 

 سیاوش یزدانی به همراه فرشید باقری امروز به صورت جداگانه تمرین کردند. 

تیم فوتبال استقلال روز چهارشنبه در مرحله نیمه نهایی مسابقات جام حذفی به مصاف پرسپولیس می‌رود.

 

دیدگاه تان را بنویسید