تارتار: می خواهیم فوتبال پاکی به نمایش بگذاریم/ اگر اتفاقی بیفتد و بچه ها شرایط بدی پیدا کنند، مسئولیتش با من نیست

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: می‌خواهیم مثل امروز و هفته‌های قبل فوتبال پاکی را به نمایش بگذاریم، اما اگر بچه‌ها شرایط بدی پیدا کنند، مسئولیتش با من نیست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مهدی تارتار پس از تساوی مقابل سایپا گفت: تقسیم امتیازات عادلانه بود، هرچند در نیمه دوم سایپا بیشتر فشار آورد. صحبت اصلی من در مورد مشکلات تیم خودمان است. بچه های ما نزدیک 8 ماه است هیچ پولی دریافت نکرده‌اند و به امید چک تاریخ 28 مرداد است که 20 درصد قرارداد آنها است. آنطور که به گوش می‌رسد نتوانسته‌اند مشکلات را حل کرده و پول را به باشگاه تزریق کنند.

وی ادامه داد: بازی هفته آینده ما با تیمی است که در خطر سقوط قرار دارد. بچه‌ها هم نگران چک های خودشان هستند. ما می‌خواهیم مثل امروز و هفته های قبل فوتبال پاکی را به نمایش بگذاریم، اما اگر اتفاقی بیفتد و بچه ها شرایط بدی را پیدا کنند، مسئولیتش با من نیست. اعلام می‌کنم مسئولان عزیز در استان خوزستان اجازه ندهید این تیم شرایط بحرانی پیدا کند. امیدوارم تا 28 مرداد فکر اساسی کنند، چون من مسولیتی برعهده نمی‌گیرم و خودشان باید پاسخگو باشند.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در مورد داوری گفت: داور در نیمه اول تحت تاثیر صدای بازیکنان بود و اشتباهاتی را داشت، اما در نیمه دوم بهتر شد و من او را مانند سایر داوران پاک و سالم دیدم. با اینکه سایپا به سه امتیاز احتیاج داشت، زیاری داوری سالمی را انجام داد.

وی در مورد اینکه امروز بازی تدارکاتی خوبی برای جام حذفی بود، گفت: من از هفته‌های قبل هم گفته بودم که هفته های آخر همانند بازی‌های تدارکاتی است و خودمان را برای حذفی آماده می‌کنیم.

تارتار در مورد جام حذفی گفت: فرقی نمی‌کند، چون 3 تیم دیگر مدعی قهرمانی هستند، پرسپولیس قهرمان شده و دو تیم دیگر هم مدعی کسب سهمیه هستند. برای ما فرقی ندارد و از قرعه مان استقبال می‌کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید