ارزش سهام عدالت ۴.۱ درصد کاهش یافت

ارزش برگه ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت در پایان معاملات هفته جاری با افت ۸۱۷ هزار و ۹۸۴ تومانی نسبت به هفته قبل به ۱۸ میلیون و ۸۱۶ هزار و ۵۶۴ تومان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ در پی صدور دستور آزادسازی سهام عدالت، سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با راه‌اندازی سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت اقدام به ارائه جزئیات دارایی واقعی سهام عدالت مشمولان به‌تفکیک شرکت‌های بورسی و ارائه تعداد و ارزش هر سهم آنها کرد.

این سامانه بار دیگر در پایان معاملات هفته بِروزرسانی شده است و مشمولان می‌توانند با مراجعه به این سامانه از آخرین ارزش سهام عدالت خود آگاهی یابند.

بر اساس این گزارش کسانی که ارزش اولیه سهام عدالت آن‌ها ۵۳۲ هزار تومان است در پایان معاملات روز چهارشنبه ۸ مرداد ارزش سهام عدالتشان به ۱۸ میلیون و ۸۱۶ هزار و ۵۶۴ تومان رسیده است.

در پایان معاملات هفته قبل ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی ۱۹ میلیون و ۶۳۴ هزار و ۵۴۸ تومان اعلام شده بود که بر این اساس طی معاملات این هفته ۴.۱ درصد زیان معادل ۸۱۷ هزار و ۹۸۴ تومان به سهامداران عدالت وارد شده است. در هفته پیش از آن سود ۲.۳ درصدی عاید سهامداران عدالت شده بود.

بر این اساس روند ارزش سهام عدالت پس از  چند هفته رشد، طی هفته جاری معکوس و نزولی شده است. در معاملات این هفته ارزش برگه ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت از ۲۰ میلیون تومان هم فراتر رفته بود.

دیدگاه تان را بنویسید