خبر خوش برای هواداران؛ بشار رسن با پرسپولیس تمدید می کند/ ویدیو

هافبک عراقی پرسپولیس با اعلام خبر ماندنش در این تیم به شایعات پایان داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس 2 سالی است که در ترکیب این تیم حضور دارد و یکی از خریدهای دوران برانکو ایوانکوویچ است که عملکرد خوبی در این تیم داشته و به خوبی در ترکیب سرخپوشان جا افتاده است.

رسن در طول دوران حضورش در پرسپولیس بارها به دلیل عدم دریافت مطالباتش و مشکلات مالی با باشگاه به مشکل خورده و حتی در مقطعی بازگشتش به تمرینات این تیم به این خاطر با تاخیر مواجه شد و هر بار هم او در صحبت‌های مختلف به شکل مستقیم یا غیر مستقیم گلایه خودش را از این وضعیت اعلام کرده و عنوان داشته که با این شرایط در این تیم نمی‌ماند و قراردادش را تمدید نخواهد کرد.

با این وجود وی فصل گذشته در نهایت پس از مذاکرات باشگاه به توافق رسید و قراردادش را تمدید کرد و حالا چنین مباحثی برای فصل جدید هم در مورد او مطرح شده بود.

رسن پیشنهادات خوب دیگری هم از ایران و خارج از ایران داشت و یکی از این پیشنهادات از سوی سپاهان بود و حتی چند رسانه ورزشی خبر از توافقات اولیه طرفین دادند و این موضوع باعث نگرانی هواداران پرسپولیس شد و به مسئولان باشگاه تاکید کردند اجازه جدایی به این بازیکن ندهد.

حالا بشار رسن در گفتگویی اینترنتی با شجاع خلیل زاده اعلام کرد با باشگاه به توافق اولیه رسیده و فردا ساعت 12 به دفتر باشگاه مراجعه می‌کند تا مذاکرات نهایی را انجام داده و در صورت توافق قراردادش را تمدید کند.

بدین ترتیب شایعات در مورد رسن و جدایی او از پرسپولیس با این صحبت‌های او خاتمه یافته و با تمدید قراردادش ماجرای یکی از بازیکنانی که قراردادش در پایان فصل تمام می‌شود حل و فصل می‌شود.

دیدگاه تان را بنویسید