هادی ساعی : مهم ترین کار ما حمایت از سعید معروف در انتخابات IOC است

رئیس کمیسیون ورزشکاران گفت: درباره انتخاب نماینده ورزشکاران در IOC چندین جلسه داشتیم و سعید معروف را معرفی کردیم. چون احساس کردیم او شانس زیادی دارید. یکی از مهمترین کارهای ما حمایت و تبلیغ از این ورزشکار است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، هادی ساعی بعد از انتخابش به عنوان رئیس کمیسیون ورزشکاران، اظهار داشت: خوشحالم بچه‌ها این اعتماد به نفس را در بحث مدیریتی پیدا کردند. از دوستانی که رای دادند تشکر می‌کنم. امیدوارم همیشه این جمع را داشته باشیم. ما می‌توانیم در این کمیسیون به همه ورزشکاران کمک کنیم.

وی افزود: هیچ فرقی بین رای من و شما نیست. من هم در کمیسیون و هم در هیات اجرایی خدمت شما هستم. اگر بحثی بود به من بگویید. امیدوارم در این یکسال باقی مانده کارهای خوبی برای بچه‌ها انجام دهیم. سال المپیک است و کار زیاد. 

رئیس جدید کمیسیون ورزشکاران، خاطرنشان کرد: 2 عضو جدید به ما اضافه شدند که بسیار خوب است. بهداد سلیمی از قهرمانان المپیک است و هر چه از این قهرمانان داشته باشیم اعتبار کمیسیون بالا می‌رود. امیدوارم باری از دوش کمیته و قهرمانان برداریم.

ساعی درباره اعتراضات مطرح شده در نشست کمیسیون، عنوان کرد: هنوز روی موضوعاتی که مطرح کردم انتقادات دارم. اگر قرار باشد رئیس شوم و نظراتم برگردد که درست نیست. موارد قانونی بود که اعتراض کردم. یکی از آنها مربوط به تاییدیه IOC برطرف شد. این موضوع کار را حت کرد اما موضوع اضافه شدن 2 عضو جدید اعتراضات باقی است چون آنها با نظر رئیس کمیسیون ورزشکاران اضافه نشدند. 

وی درباره اینکه کمیسیون در این مدت فعالیت نداشت، تصریح کرد: این را قبول ندارم. اگر کمیسیون فعالیت نداشت اما قبلا برنامه‌هایی انجام داد. ما جلساتی در خصوص انتخاب نماینده ورزشکاران در IOC چندین جلسه داشتیم و سعید معروف را معرفی کردیم. چون احساس کردیم او شانس زیادی دارید. یکی از مهمترین کارهای ما حمایت و تبلیغ از این ورزشکار است. امسال سال مهمی است و می‌توانیم با حمایت یک ورزشکار را به مدال برسانیم. این را همه ورزشکارانی که در کمیسیون هستند می‌دانند.

 

دیدگاه تان را بنویسید