مهلت ثبت نام برای آزمون استخدامی بخش خصوصی تا فردا

دبیر چهارمین آزمون استخدامی بخش خصوصی گفت: علاقه مندان به شرکت در آزمون استخدامی بخش خصوصی شرکت های صنعتی، تجاری و فناور تا ساعات ۲۴ فردا- جمعه سوم مرداد ماه- جهت ثبت نام مهلت دارند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،‌ محمدحسین قمری، روز پنجشنبه درباره آزمون بخش خصوصی شرکت‌های صنعتی، تجاری و فناور افزود: ثبت نام برای چهارمین آزمون استخدامی بخش خصوصی از ۲۱ تیر آغاز شده و تا  ساعت ۲۴ فردا (جمعه ۳ مرداد) ادامه دارد، با توجه به اینکه تقاضای تمدید مهلت ثبت نام نیز به دبیرخانه آزمون ارائه شده اما تا این لحظه تصمیمی برای تمدید مهلت ثبت نام گرفته نشده است، بنابراین علاقه مندان به شرکت در این دوره از آزمون تا ساعات پایانی فردا جهت ثبت نام مهلت دارند.

دبیر چهارمین آزمون استخدامی بخش خصوصی با اشاره به اینکه تاکنون ۲۰ هزار نفر در این دوره ثبت نام کرده اند بیان کرد: در شغل‌های حوزه مدیریت، فناوری اطلاعات و ارتباطات  و نیز حوزه فروش و بازاریابی بیشترین تقاضا را داریم.

قمری ادامه داد: در این دوره آزمون بخش خصوصی ۲۶۶ عنوان شغلی در ۹ دسته ارائه شده که نسبت به دوره قبلی ۶۳ عنوان اضافه شده است.

وی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در این دوره از آزمون می‌توانند براساس تخصص، شایستگی، علاقه  یا رشته دانشگاهی خود در یک یا دو دسته  شغلی ثبت نام کنند، افزود: با توجه به اینکه این آزمون در دو مرحله برگزار می‌شود، امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا آزمون مرحله نخست در اول شهریورماه و به‌شکل اینترنتی شامل سنجش دانش و مهارت‌های عمومی و تخصصی همچنین تست‌های شخصیت شناسی برگزار خواهد شد و آزمون مرحله دوم مصاحبه حضوری خواهد بود.

معرفی قبول شدگان تا سه برابر ظرفیت جهت مصاحبه 

قمری اظهار داشت: قبول شدگان در آزمون مرحله نخست با سه برابر ظرفیت برای مصاحبه حضوری  به دو هزار و ۴۰۰ شرکت بخش خصوصی معرفی می‌شوند.

دبیر چهارمین آزمون بخش خصوصی گفت: داوطلبان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر درمورد جزئیات آزمون، زمان و مراحل برگزاری آن، انواع مشاغل موجود، استان‌های محل برگزاری آزمون و... دفترچه راهنمای آزمون را از https://inre.ir/  این آزمون دریافت کنند، آزمون استخدام بخش خصوصی به صورت سراسری در ۳۱ استان کشور توسط دبیرخامه آزمون بخش خصوصی رقابت های مهارت سنجی فناورانه از سری رویدادهای بنیاد ملی نخبگان برگزار خواهد شد.

قمری یادآور شد: براساس گزارش اعلام شده ۱۴ هزار نفر توانستند با شرکت در سومین دوره آزمون بخش خصوصی در شرکتهای متقاضی مشغول بکار شوند.

 

دیدگاه تان را بنویسید