بازیکن نساجی: سعی می‌کنیم بهترین نتیجه را مقابل استقلال کسب کنیم/ جایگاهمان به ما اجازه جوانگرایی نمی‌دهد

حامد شیری گفت: جایگاه ما در جدول رده بندی به صورتی نیست که سرمربی تیم به فکر جوانگرایی باشد. برخی از نفرات جوان ما در لیگ بازی نکردند و اگر آن‌ها برابر حریفان قرار بگیرند شاید به ضرر تیم و خودشان تمام شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حامد شیری بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران درباره وضعیت این تیم در آستانه بازی با استقلال اظهار کرد: ما بعد از اینکه نتوانستیم برابر تیم نفت مسجد سلیمان به پیروزی دست یابیم آن بازی را فراموش کردیم و اکنون آماده دیدار با استقلال می‌شویم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

او درباره بازی با استقلال بیان کرد: تیم استقلال بعد از ناکامی در چند بازی برابر تیم صنعت نفت آبادان پیروزی باارزشی به دست آورد. به هر حال بازی سختی پیش رو داریم، اما تلاش می‌کنیم که برابر استقلال نتیجه لازم را بگیریم.

 قصد داریم جایگاه بهتری نسبت به فصل گذشته به دست آوریم

شیری درباره عملکرد تیم نساجی مازندران بیان کرد: به هر حال ما بهتر از این می‌توانستیم در لیگ برتر فوتبال نتیجه بگیریم. نیم فصل اول امتیازات زیادی از دست دادیم. البته اکنون ۵ - ۶ بازی باقی مانده است و ما انگیزه زیادی داریم تا بهترین نتایج را بگیریم و جایگاه بهتری نسبت به فصل گذشته کسب کنیم.

او درباره نتایج خوب نساجی مازندران با سرمربیگری محمود فکری گفت: ما با هدایت فکری تاکنون در ۳ بازی خارج از خانه نتایج خوبی گرفته ایم. کار با فکری خیلی خوب است و از تجربیات این مربی استفاده می‌کنیم.

استفاده از جوانان به ضرر تیم نساجی مازندران تمام می شود 

بازیکن نساجی مازندران درباره اینکه فکری از بازیکنان جوان استفاده نمی‌کند، اظهار کرد: به هر حال فکری تیم نساجی را نبسته است، اما بازیکنان جوان در ترکیب تیم ما هستند. همچنین جایگاه ما در جدول رده بندی به صورتی نیست که سرمربی تیم به فکر جوانگرایی باشد. برخی از نفرات جوان ما در لیگ بازی نکردند و اگر آن‌ها برابر حریفان قرار بگیرند شاید به ضرر تیم و خودشان تمام شود.

شیری درباره اینکه زیاد در ترکیب نساجی قرار نمی‌گیرد، گفت: این موضوع صحت ندارد و من در ۲۴ بازی لیگ برتر و ۲ بازی جام حذفی در ترکیب نساجی بودم.

سطح فنی تیم ها تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته است

بازیکن تیم نساجی مازندران درباره ارزیابی اش از لیگ برتر فوتبال گفت: به نظرم امسال بدترین لیگ را پشت سر می‌گذرانیم و بازی‌ها کیفیت لازم را ندارند. مسابقات به مدت طولانی به علت اردو‌های تیم ملی لغو شد و بعد از آن سطح فنی تیم‌ها تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفت.

شیری درپایان درباره وضعیت قراردادش با باشگاه نساجی مازندران گفت: امسال قراردادم با باشگاه  نساجی به پایان می‌رسد و منتظر تصمیم مسئولان این باشگاه هستم. به هر حال درباره وضعیتم بعد از پایان بازی‌های لیگ برتر فوتبال تصمیم می‌گیرم.

دیدگاه تان را بنویسید