حرف های سرمربی فولاد پس از شکست مقابل پرسپولیس؛

نکونام: به اندازه‌ای کرونا به ما ضربه زد که تمام تیم ما این ویروس را گرفتند و رد کردند/ تا یک جایی می‌توانیم بجنگیم

سرمربی فولاد خوزستان گفت: ما دروغ نداریم بگوییم. آقایان! ما شرایط‌مان در اهواز خیلی بد است. این مشکل هم پیش آمده است. الان ما چه کار کنیم؟ در این شرایط اگر تیم من دوباره گرفتار این بیماری شود شک نکنید پایین خواهیم آمد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ جواد نکونام پس از شکست فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر گفت: شرایط بازی طوری نبود که ما حتی بخواهیم به فکر بازی باشیم. ما به حدی بازیکن کرونایی داشتیم و به اندازه‌ای کرونا به ما ضربه زد که تمام تیم ما این ویروس را گرفتند و رد کردند. تمام تعویض‌های ما کسانی بودند که روز گذشته تست‌شان منفی شد و توانستند بازی کنند، چون اصلاً بازیکنی نداشتیم که بازی کنیم. ما تمرینات‌مان را با جوانان برگزار کردیم،‌ چون اصلاً نفری برای تمرین نداشتیم. ما از روزی که شروع کردیم تا الان 27، 28 نفر از تیم‌مان کرونا گرفتند و رد کردند و مطمئناً همین داستان ادامه هم دارد.

وی افزود: تیم ما از این موضوع خیلی ضربه خورد. شما دیدید تا جایی که تیم‌مان جان داشت و بدنی مشکلی نداشتیم خوب بازی کردیم. تعویض‌هایی که کردیم هم مجبور شدیم از بازیکنانی استفاده کنیم که نمی‌خواستیم از آنها استفاده کنیم. شرایط بدی برای ما بعد از کرونا رقم خورده است و متأسفانه تیم از شرایط آرمانی فاصله گرفته است. ای کاش این بازی و بازی‌های دیگر در زمانی بود که تیم‌مان وضعیت خوبی داشت. شما تیم ما را دیدید. ما شرایط بدنی خوبی داشتیم، ولی امروز واقعاً تیم‌مان افتاد، چون توان بچه‌ها همین بود و ویروس کرونا بچه‌ها را اذیت کرده بود و باعث شد شکست بخوریم. چاره‌ای نداریم و مجبوریم بازی کنیم، ولی امیدوارم برای بازی‌های بعد بازیکنان‌مان را داشته باشیم. همین الان هفت بازیکن ما با مربی اسپانیایی‌مان در اهواز تمرین می‌کنند تا ببینیم می‌توانیم آنها را به بازی بعد برسانیم یا خیر.

سرمربی تیم فولاد در مورد اعتراضش به داوری بیان کرد: چیز خاصی نبود.

نکونام درباره مشکل تیمش در دفاع راست، توضیح داد: مشکل‌ ما همین بود که ما سه دفاع راست داشتیم و هر سه آنها کرونا داشتند. مجبور بودیم از آنها بازی بگیریم. یک نفر را وسط نیمه تعویض کردیم،‌ نفر دوم نتوانست بازی کند و مجبور شدیم نفر سوم را به زمین بفرستیم. این‌ها کرونا داشتند،‌ کرونا با کسی شوخی ندارد و نمی‌گذارد شما نفس بکشید. ما خیلی مشکل داشتیم، سه تعویض در یک پست مشخص است برای چیست.

وی در واکنش به این موضوع که به نظرش تیم فولاد در پایان فصل در چه جایگاهی قرار می‌گیرد،‌ گفت: با این شرایطی که الان به وجود آمده است باید توکل کنیم به خدا. شرایط در اهواز خیلی سخت است. به مسئولان می‌گوییم،‌ می‌فرستند راستی‌آزمایی،  راستی‌آزمایی می‌گوید درست است بعد نامه می‌زنیم جواب‌مان را نمی‌دهند. ما دروغ نداریم بگوییم. آقایان! ما شرایط‌مان در اهواز خیلی بد است. این مشکل هم پیش آمده است. الان ما چه کار کنیم؟ در این شرایط اگر تیم من دوباره گرفتار این بیماری شود شک نکنید پایین خواهیم آمد. ما داریم می‌جنگیم، ولی تا یک جایی می‌توانیم. وقتی من سه بازیکنم را تعویض می‌کنم،‌ همین که بعد از کرونا می‌تواند فوتبال بازی کند جای شکر دارد. این همه بازیکن وقتی کرونا دارند من دیگر نمی‌توانم کاری کنم. من کارم را کرده‌ام و نتایجم مشخص است. الان شرایط نابرابر است و متأسفانه یکسری تیم‌ها هم می‌گویند بازی باید 3 بر صفر شود. چی سه بر صفر شود؟ ما حجب و حیا می‌کنیم و چیزی نمی‌گوییم، ولی اگر به جایش برسد ما هم بلدیم و می‌توانیم مثل دوستان حرف بزنیم. 3 بر صفر برای زمانی است که ما خودمان بازی نکنیم. الان ما خودمان مدعی هستیم که در بالای جدول با این تیم‌ها رقابت کنیم،‌ چون ما نه بودجه آنها را داشتیم و نه شرایط‌شان را. الان هم کرونا یقیه تیم‌مان را گرفته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید