استراماچونی: تجربه ام در ایران و استقلال فراتر از مربیگری بود

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: تجربه‌ای که من در ایران و استقلال داشتم فراتر از فوتبال بود و به ارتباطم با هواداران استقلال افتخار می‌کنم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ آندره آ استراماچونی با وجود اینکه ماه‌هاست از تیم فوتبال استقلال جدا شده، اما به خاطر نتایج بسیار خوبی که در این تیم گرفت و حواشی جدایی‌اش از جمع آبی پوشان، همچنان در مورد این تجربه‌اش در ایران مورد سوال قرار می‌گیرد.

شبکه «اسکای اسپورت» ایتالیا به بهانه بررسی عملکرد بازیکنان تیم اینترمیلان و «آنتونی کونته» سرمربی این تیم گفتگویی را با استراماچونی انجام داد.

شبکه اسکای که قبل از انجام این گفتگو، خبر مصاحبه با استراماچونی را اطلاع رسانی کرده و با استقبال هواداران استقلال مواجه شده بود، درباره تجربه کار این مربی در ایران هم سئوالاتی پرسید.

استراماچونی در پاسخ گفت: کار در ایران و استقلال تجربه‌ای فراتر از فوتبال بود. به رابطه‌ای که بین من و هواداران استقلال شکل گرفته، افتخار می‌کنم.

سرمربی سابق استقلال ادامه داد: ارتباط بسیار خوبی با مردم و شهر وجود داشت؛ محرکی بسیار قوی برای انجام بهترین عملکرد در لیگ قهرمانان آسیا. من دنیای شگفت انگیز و غیر قابل باوری را کشف کردم.

دیدگاه تان را بنویسید