برگزاری نشست ستاد بازی‌های پارالمپیک توکیو/ استعدادیابی جوانان با چشم انداز برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت

نشست بیست و پنجم از سلسله نشست‌های بازی های پارالمپیک توکیو، پاراآسیایی 2020 هانگژو و پاراآسیایی جوانان 2021 بحرین، به میزبانی کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، نشست بیست و پنجم از سلسله نشست‌های بازی های پارالمپیک توکیو، پاراآسیایی 2022 هانگژو و پاراآسیایی جوانان 2021 بحرین، به میزبانی کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد. با توجه به اعلام کمیته پارالمپیک آسیا در خصوص برگزاری بازی های پاراآسیایی جوانان که 10 تا 19 آذر ماه سال 1400 به میزبانی کشور بحرین برگزار خواهد شد، دستور جلسه این نشست از ستاد بازی ها به بررسی شرایط کنونی ورزشکاران زیر 20 سال به عنوان گروه هدف این مسابقات اختصاص داشت.

در این خصوص تصویب شد برنامه ریزی به جهت استعداد یابی از این گروه سنی با دو هدف کوتاه مدت ( بازی های 2021 پاراآسیایی جوانان به میزبانی بحرین) و بلند مدت ( با چشم انداز بازی های آتی پاراآسیایی و پارالمپیک) انجام شده و در همین زمینه به زودی نشست هایی تخصصی با حضورنمایندگان فدراسیون ها و انجمن هایی که رشته های آنها در این بازی ها حضور دارند برگزار و ماحصل این نشست ها پس از جمع بندی نهایی در ستاد بازیها مطرح و جهت اجرا تصویب شود.

ایران تا کنون در سه دوره بازی های پاراآسیایی جوانان حضور یافته و با توجه به مشخص شدن میزبان دور آتی، جهت حضور در این رویداد برنامه ریزی می کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید