اهدای یادبودهای ورزشی شهید رضایی مجد به موزه ملی ورزش

با حضور خانواده شهید مهدی رضایی مجد کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال جوانان لوازم ورزشی، جام، مدال‌های و یادبودهای این ورزشکار شهید تحویل موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مراسم اهدای مدال، افتخارات و یادبودهای شهید مهدی رضایی مجد با حضور سید رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک، مادر و برادر شهید و اعضای کمیسیون رسانه‌های کمیته ملی المپیک و محسن میر سرپرست موزه تحویل موزه ملی ورزش شد.

صالحی امیری ضمن تجلیل از شهدای ورزشکار به‌ویژه شهید رضایی مجد اظهار داشت:‌ اختصاص غرفه‌هایی در موزه ملی ورزش به شهدای ورزشکار می‌تواند نقطه عطفی در موزه ملی ورزش ایران باشد.

رئیس کمیته ملی المپیک ضمن تجلیل از ایثار و فداکاری شهید مهدی رضایی مجد در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد:‌ این شهید بزرگوار با اینکه می‌توانست با حضور خود در تیم‌های فوتبال به افتخارات ورزشی خود اضافه کند اما با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل از خاک و سرزمین خود دفاع کرد و افتخارات خود را با کسب مدال باارزش شهادت تکمیل کرد.

صالحی‌امیری در پایان جلسه با اهدای لوح یادبود به مادر شهید مهدی رضایی مجد از راه‌اندازی غرفه شهدای ورزشکار در موزه ملی ورزش در روزهای آینده خبر داد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید