ساکت الهامی:‌بازیکنانم شرافت را معنا کردند/ دستمان خالی بود و از دژاگه خواستیم روی نیمکت بنشیند

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: خوشبختانه با همان روالی که دوست داشتیم، گل زدیم و این گل‌ها در زمان خوبی بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ ساکت الهامی بعد از برتری تراکتور مقابل نفت آبادان در هفته بیست و سوم لیگ برتر گفت: امروز فوتبال خوبی بازی کردیم. خوشبختانه با همان روالی که دوست داشتیم، گل زدیم و این گل‌ها در زمان خوبی بود. البته هفته قبل خیلی بهتر بازی کردیم اما امروز خوشبختانه دیدار با برد به پایان رسید. به صنعت نفت هم تبریک می‌گویم چون تیم جوان خوبی هستند و نشان دادند فوتبال خوزستان و جوانانش راهی موفق دارند.

الهامی یادآور شد: بازیکنان ما امروز شرافت را معنا کردند. تیم ما فوتبال خوب، روان و رو به جلویی را ارائه کرد. موقعیت‌های خوبی هم ایجاد کردیم. بهنام سراج مربی توانمندی است و به او تبریک می‌گویم. نشان داد فوتبال خوزستان با این جوانان چقدر غنی است.

وی افزود: دست همه بازیکنان درد نکند، زحمت کشیدند و برد حق آنها بود. می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. تیم قدری در فشار بود. این برد را تقدیم هواداران می‌کنم که دوست داشتیم کنار ما باشند تا این پیروزی را با هم جشن بگیریم. امیدوارم زمانی برسد که کنار هم جشن بگیریم.

وی درباره اضافه شدن دژاگه خاطرنشان کرد: دژاگه 26 ساعت است که به ایران رسیده، البته او تمرینات انفرادی را در آلمان داشته اما با تیم تمرین پرفشار نداشته است. دست ما خالی بود به همین دلیل از او خواهش کردیم امروز روی نیمکت بنشیند. از او تشکر می‌کنم. از فردا می‌توانیم وضعیت او را بسنجیم.

سرمربی تراکتور درباره اینکه به نظر می‌رسد شما بعد از زدن گل دوم عملا در زمین خود بودید آیا این با برنامه بود یا برای کاهش فشار روی بازیکنان، گفت: تمام کارهای ما با برنامه‌ریزی بود. تعویض شجاعی که شرایط خوبی هم دارد در ادامه همین پروسه بود. اجازه دادیم صنعت نفت بازی خودش را ارائه دهد تا در ضد حمله صاحب موقعیت شویم. این اتفاق افتاد اما نتوانستیم به گل برسیم. امیدوارم در بازی‌های آینده فوتبال رو به جلویی و با کیفیتی که داریم را ادامه دهیم.

الهامی ادامه داد: در اینجا باید تشکر ویژه از آقای زنوزی داشته باشم. حق کسی که برای فوتبال آذربایجان زحمت کشیده این نبوده است. همیشه گفته‌ام که مسئولیت باخت بازی قبل بر گردن من است. آنها چیزی را انجام دادند که من خواستم. بازیکنان هم عالی بودند، گناه زنوزی چیست؟ در چند روز گذشته عده‌ای خاص جهت‌دار شرایط را به سمتی بردند که زنوزی را بزنند. 

وی افزود: او از تیمی که تحویل گرفته طلبکار است، بدهی 70 نفر را داده، بهترین کمپ را در اختیار تراکتور و ماشین‌سازی قرار داده است. 3 کاپیتان تیم ملی را آورده است. حقش این نبود، باید از او تشکر کنیم. گناه زنوزی چیست که در شبکه‌های مجازی به او انتقاد کردند؟ هواداران واقعی این موضوع را می‌دانند بنابراین از آنها می‌خواهم مسیری که عده‌ای خاص دنبال آن هستند طی نکنند. این تیم به آرامش رسیده و بچه‌ها هم زحمت می‌کشند. این بازی نخستین بازی رسمی بود. در بازی قبل بدون بازی تدارکاتی مسابقه دادیم و بچه‌هایمان نبودند. حق زنوزی این نبود. از او تشکر می‌کنم که پای تیمش ایستاد. او یک ماه گذشته بیشترین مصاحبه را داشت که آن هم به خاطر هواداران و مردم آذربایجان بوده است. خواهش من این است که احترام او باید حفظ شود. 

وی گفت: بازیکنان ما سنگ تمام گذاشتند. از بازی قبل هم عذرخواهی کردم و مقصر من بودم. برد امروز را هم به هواداران تقدیم می‌کنم که در خانه بازی را دنبال می‌کردند. امیدوارم شرایط به گونه‌ای پیش برود تا در استادیوم به عنوان سرباز در خدمت تماشاگران باشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید