کرونا دوباره فروشگاه های اپل را تعطیل کرد

28 درصد از فروشگاه های اپل در آمریکا به دلیل شیوع کرونا تعطیل شد.

لینک کوتاه کپی شد

 

به گزارش جی پلاس، شرکت اپل تا روز پنجشنبه گذشته، ۷۷ فروشگاه خود را که پس از کاهش محدودیت‌ها بازگشایی شده بودند،‌ مجددا تعطیل کرد. سایر فروشگاه‌های این شرکت در آمریکا فقط برای تحویل کالاهایی که به صورت آنلاین فروخته شده‌ و ارائه خدمات پشتیبانی اصلی با قرار قبلی، کار خود را ادامه می‌دهند.

اپل هفته گذشته ۳۲ فروشگاه را در پنج ایالت آمریکا تعطیل کرد؛ اما روز پنجشنبه ۴۵ فروشگاه دیگر در ۱۱ ایالت تعطیل شدند. این فروشگاه‌ها که به طور موقت تعطیل شدند، شامل ۱۵ فروشگاه در ایالت کالیفرنیا، ۱۰ فروشگاه در تگزاس، ۵ فروشگاه در جورجیا، چهار فروشگاه در نوادا و دو فروشگاه در فلوریدا هستند. البته برخی از این فروشگاه‌ها در روزهای پنجشنبه و جمعه با قرار قبلی پذیرش مشتری دارند.
شرکت اپل در مجموع ۲۷۱ فروشگاه در سراسر آمریکا دارد. این شرکت قبلا اعلام کرده بود به دلیل افزایش شدت شیوع کووید ۱۹ قصد تعطیلی برخی از فروشگاه‌های خود را دارد.
در ماه مه زمانی که اپل بازگشایی فروشگاه‌های خود را آغاز کرد، هشدار داد که این بازگشایی به معنای نادیده گرفتن اقدامات پیش‌گیرانه نیست و در صورت تغییر شرایط مجددا این فروشگاه‌ها را تعطیل خواهد کرد.
اپل یکی از اولین خرده فروشانی بود که در اواسط ماه مارس تمام فروشگاه‌های خود را در آمریکا تعطیل کرد و اکنون نیز تمام خریداران را ملزم به استفاده از ماسک صورت کرده است.این شرکت همچنین ظرفیت ورود مشتری به فروشگاه‌ها را کاهش داده و با استفاده از تب‌سنجی، اقدام به غربالگری می‌کند.

دیدگاه تان را بنویسید